stikking i underlivet

selma21

Flørter med forumet
har litt små stikking i underlivet.. kjennes ut som det er litt på sidene liksom..
utrolig redd for å ha sv utenfor livmora, men tror ikke det er det, men herregud så fort man glemmer.. men ingen sv er like da.. er det flere som har det? kan nesten kjenne ut som menssmerter også.

Hvor langt på vei er du? 

Jeg hadde slike helt i starten, både sist gang og denne gang :D

jeg er 7+1.. men tror det er vanlig, bare det at man blir fort usikker å da:P

Jeg har også det! Er så ufattelig redd for at det skal skje noe galt for jeg har en tung jobb, men hååååper det bare er livmora som strekker seg!!!! 
Sjekker hver gang jeg er på do om det er blod, tenker på det heeele tiden.

Det er helt vanlig og normalt! Det er ligamentsmerter, musklene som holde livmoren på plass strekker seg. Derfor kan man f.eks kjenne det ekstra mye hvis man løfter tungt, reiser seg fort, nyser eller slike ting som får musklene til å strekke seg. Har det hele tiden jeg også.

Signerer Chuma=) Det er heeeelt normalt=) Men er du veldig nervøs så ta en tlf til legen din og få noen betryggende ord derfra=)

Signerer dem oppforbi. Ganske normalt. Kjenner det selv, både i dette og i forje svangerskap.

Yep, jeg har det også...
Enten er det litt ubehag i midten, eller så kjenner jeg litt stikking på sidene. Det varierer. Helt sikkert normalt. Er jo så mye som skal "ommøbleres" og strekkes på der inne ;)

Jeg har det også, forrige gang hele svangerskapet. Varirer i styrke, noen ganger skvetter jeg skikkelig til.. Men det er heldigvis helt normalt :)

Back
Topp