"Stikking" i skjeden

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Begynte i går...skjer iblant..vanskelig å forklare akkurat..men slags stikking/ising i skjeden som kommer plutselig vare Max 2sek. Så forsvinne det igjen..så kommer det tilbake etter en stund. Kjennes som helt ute liksom...
Jordmor mente det ikke Var noe farlig og vanlig siden det skjer så mye. Men skulle det øke på måtte jeg ta kontakt.
Flere som har dette tro?

Ja. Jeg har det nå og hadde det sist gang også. Kjennes ut som om lillemor ligger og stanget hodet i åpningen, på en måte. Og gir stikking (nesten som sviing) helt nede i tissen. Veldig ubehagelig.

Får det innimellom jeg også. Har hatt det med alle og det blir verre mot slutten[emoji86] er barnet som presser seg nedover[emoji4]

Har det jeg også, hatt det en ukes tid. Veldig ubehagelig.

Godt å høre det er litt normalt da :)

høres normalt ut ja, har også slike stikkinger, kan komme helt plutselig og varer bare noen sekunder. Fikk også beskjed fra jordmor at det var normalt og at det kan være babyen som treffer nerver nå den sparker i fra inne i magen :)

Har det jeg og. Stilker skikkelig og! Hører det er normalt men veldig ubehagelig likevel. Skal både til jordmor og ultralyd imorgen så får vel nevne det til de også:) men tror ikke det er noe annet enn babyen som ordner litt inni magen.
Var på ultralyd forrige onsdag også, og da fikk jeg bekrefta at han ligger langt nedi bekkenet, så da er det nok ikke så rart at jeg merker han litt mer. Han blir jo ikke akkurat mindre heller, så tenker det er helt normalt :)

høres normalt ut ja, har også slike stikkinger, kan komme helt plutselig og varer bare noen sekunder. Fikk også beskjed fra jordmor at det var normalt og at det kan være babyen som treffer nerver nå den sparker i fra inne i magen :)
Ikke direkte stikking..vanskelug å forklare.. blanding av verk ising/stikking og ytterst i skjedeåpningen.. Rart at babyen evt treffe noe nerver der da? Hm..

Back
Topp