Stikking i sia a magen

pusi82

Gift med forumet
ka kan d va?

det e væll næppe ungen som sparka eller nåkka sånt e kjenn enno`? e i såfall ikke da tidlig te å va førstegangs?
Håpa nån kan svar me å sei om dåkk har da likkens å ka da kan va!?

Stikkinga i magen der som fostersekken ligg??

var ikke redd for at det skulle være noe farlig. Hadde håpet det skulle være livstegn fra den lille i magen [8|] sukk men den gang ei...

Men men takk for svar!

Eg hadde mest stikking i høgre siden heile tiden, er heilt vanlig ogbare eit tegn på at livmora di vokser som den skal[:D]

Det er bare sånn svak stikking akkurat som når noen tar fingertuppen å stikker den forsiktig på utsiden av magen bare at det var på innsiden, derfor håpet jeg det skulle være den lille, sukk... Gleder meg til å kjenne liv fra den lille, men det er vell for tidlig enda.[&o]

Godt å vite at stikking er normalt. I dag tror jeg livmoren min st(r)akk (hehe) seg mot venstre.

Sparking mener jeg å la lest ikke kjennes før uke 14-22, avhengig av mye. Er dette din første? Da er visst 18-20 det vanligste tidsrommet. Ikke gøy å måtte vente sååå lenge... Men hvis det er noen trøst, så er du komt nesten dobbelt så langt som meg [&:]

Ja det er min første..  ja ser vist ut som jeg må vente lengre før jeg kjenner noe, da var det strekkning mot høyre side hos meg. Var jo ikke vondt i det hele tatt var jo bare som noen peka så vidt borti meg på innsiden.
Er det din første?

Halloen...
Jah, Det er sikkert bare livmora som strekker seg... [:D]

ORIGINAL: pusi82

Ja det er min første..  ja ser vist ut som jeg må vente lengre før jeg kjenner noe, da var det strekkning mot høyre side hos meg. Var jo ikke vondt i det hele tatt var jo bare som noen peka så vidt borti meg på innsiden.
Er det din første?

Ja, min første også. Merkelig at du kjente det som noen som peka borti. [8|] Hos meg stikker det skikkelig innimellom...

ORIGINAL: xcrazyx

er nok livmora som strekker seg...

Mest sannsynlig[;)]

ORIGINAL: LinnOgKent

Jeg kjente i uke 13.. og det er min første... Det var litt snålt.. det var ikke sparking, men det var akkurat som om babyen snudde seg i magen min.
Etter dette har sparkene blitt kraftigere.. Nå har babyen rutine at hver nat kl halv fire vekker han meg... Da ligger han og er sprelsk i en time...[8|]

Ja noe lignende her å når jeg holdt handa over der det stakk var det akkurat som noe snudde seg eller noe slikt... merkelig følelse...Kan det være den eller er det livmora jeg kjente? Hva mener du?

Det er bare sånn svak stikking akkurat som når noen tar fingertuppen å stikker den forsiktig på utsiden av magen bare at det var på innsiden, derfor håpet jeg det skulle være den lille, sukk... Gleder meg til å kjenne liv fra den lille, men det er vell for tidlig enda.

Jeg kjente liv i magen kjempetidlig første gang jeg gikk gravid og det var på samme måte du forklarer og det ble bare sterkere etterhvert tror jeg var i uke 12-13 så det er ikke umulig at det var den lille men ...
Gleder meg til jeg begynner å kjenne liv der inne

klem

Vær gøy om det var den lille da [:D] men hvem vet...
Skal til jordmora den 10 mai, kanskje hun kan si noe om dette!

Back
Topp