Stikking i puppen!

Dicte86

Blir kjent med forumet
Jeg har siden uke 7 hatt ømme pupper og litt såre brystvorter, litt av og på, men mest på :P I dag satt jeg med morgenjuicen og ante fred og ingen fare, og så fikk jeg plutselig en ilende, skarp smerte i høyre pupp! Har fått den flere ganger i dag, det kjennes som en stikking eller luftsmerter i puppen (om det gir dere noe bilde på hvordan det kjennes). Andre som opplever det samme eller har noen forklaring på hva det kan være?

Opplever det samme av og til, har ingen annen forklaring enn at det er hormoner :)

Jeg har opplevd det samme opp til flere ganger før jeg ble gravid. Ikke merket noe nå. Har ikke noe god forklaring på hvorfor.

Jeg får sånn innimellom, minner om følelsen man får når melka kommer. Er nok melkegangene som utvikles :-)

Jeg klemte litt på brystet, og da kom det ut noe blankt/hvitt/gulaktig. Så det er nok noe som produseres inni der ja :-P

Har det av og til jeg også. Hele kroppen vår jobber vell intenst i mot det store som skjer i Mars så er nok bare forberedelsene vi merker.

Back
Topp