Stikking i magen

ias

Blir kjent med forumet
Hei:) må spørre her inne for jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få svar. Opplever en del kortvarig stikking i magen og litt på siden av magen, men dette pleier å gå over etter noen sekunder. Men i dag så vil det ikke gi seg. Det sitter på siden litt nede på magen og jeg kjenner det veldig hvis jeg strekker på meg eller beveger meg brått. Er dette normalt? Er 15+1 uker på veg.
 
Det er nok som de andre sier livmoren strekker seg, jeg også har sånne smerter inni mellom ved navelen og 1 av sidene de bytter på, men det kommer vel mer med tiden nå som det vokser og gror er bare 13+2 :) :Heartred
 
  • Liker
Reactions: ias
Jeg har akkurat det samme! Forrige gang var jeg hos jordmor fordi jeg ble bekymret, hadde da hatt to-tre dager hvor det kom sånn stikkesmerter fra navelen og ned mot underlivet. Da fikk jeg se lille på ultralyd og den hadde det bare bra:) og i dag hadde jeg litt mer voldsomt igjen, men så går det over! Så lenge det ikke er smerter forbundet med blødning og det ikke er smerter som tar seg opp så er det som regel livmoren som strekker seg.
 
  • Liker
Reactions: ias
Tusen takk for svar alle gode dere :Heartred Ble bare litt bekymret siden det holdt på så lenge. Men har roet seg nå og kommer og går litt:happy: er ingen blødninger eller noe sånn så er nok som dere sier at det ligamentsmerter. Er min første graviditet så er fomler litt i mørket her føler jeg når det kommer til sånne ting:p
 
Tusen takk for svar alle gode dere :Heartred Ble bare litt bekymret siden det holdt på så lenge. Men har roet seg nå og kommer og går litt:happy: er ingen blødninger eller noe sånn så er nok som dere sier at det ligamentsmerter. Er min første graviditet så er fomler litt i mørket her føler jeg når det kommer til sånne ting:p
Samme her! Første graviditet, så har vært hos jordmor et par ganger ekstra - en gang fordi de stikkingen varte lengre enn vanlig :Heartred
 
  • Omsorg
Reactions: ias
Back
Topp