Stikking i magen?

Sommerbaby4

Blir kjent med forumet
Hei.
Jeg kjenner en del stikking i magen og mye ubehag i mage og underliv. Lurer på om noen andre har det samme? Er dette normalt?
Jeg er i uke 16 +5
Hadde ikke noe sånt da jeg var gravid med den første.
Takker på forhånd for svar :)

Last edited:
Hei.
Jeg kjenner en del stikking i magen og mye ubehag i mage og underliv. Lurer på om noen andre har det samme? Er dette normalt?
Jeg er i uke 16 +5
Hadde ikke noe sånt da jeg var gravid med den første.
Takker på forhånd for svar :)
Jeg har også en del stikking i magen. Dette sa legen at var smerter som kommer i forbindelse med at livmor vokser :) Jeg har også mye smerter som kan minne om menssmerter, men dette vet jeg ikke hva kommer av. Men jeg tror det er normalt :)

Har der samme, er visst ganske normalt - livmora utvider seg ja....!
Det blir imidlertid en del ekstra når eg bærer/løfter mye, det tror eg ikkje er så bra, så da tar eg pause [emoji106]

Har det jeg også[emoji4]

Ligamentsmerter[emoji4] Helt normalt! Er bare livmoren som vokser og ligamentene som strekkes[emoji4]

Her og, og spesielt den siste uken, er 16+3 nå. Kjennes litt menssmerter aktig ut. Helty sikkert normalt som det skrives over her :-)

Har også dette litt i rykk og napp. Er noen dager det er veldig ubehagelig og kjenner det stikker mye i magen etter hverandre. Føles ofte som det er i forbindelse med mye bevegelser/aktivitet. Føles veldig ubehagelig der og da, avtar litt hvis jeg da hviler men føles allikevel ut som stikkningene må gjøre seg ferdig med den perioden før det avtar helt. Jeg blir alltid litt urolig når det skjer fordi om jeg vet hva det er, for det kan være ganske smertefult til tider. Men så lenge det gir seg til slutt så klarer jeg å tenke at det er pga det vokser.

Back
Topp