Stikking i magen

LilleGull90

Flørter med forumet
Hei alle flotte damer her inne ! :)

Bare lurer på om det flere som har det som meg?
Våkner om natten av ganske kraftige "stikk" i magen eller siden på magen. Noen av disse stikkene er veeeldig vonde, og kan også oppleve de på dagtid om jeg rører meg rart eller for fort.

Noen flere som har det slik å som kanskje har en liten peiling på hva det kan være?
Sener eller muskler som strekkes?

Glad jeg har dere her inne! :)

Har hatt det i starten, men ikke nå lenger.
Men jeg får et sånt merkerlig "trykk" nederst i magen hver gang jeg gjør noe, f. eks. støvsuging. Det er ikke vondt, bare ubehagelig, og blir andpusten og veldig sliten...

Kan stikkingen være at livmora? vokser?

Det er nok livmora som vokser. Ufarlig, men ubehagelig!

Ja, var det jeg tenkte at det sikkert kunne være.. ganske ondt noen ganger ! men heldigvis ikke ofte :)
Skal også sies at jeg har vokst ganske fort på veldig kort tid. Pluttslig var magen der! :D

Det er nok ligamentsmerter, det som livmora er festet i, som strekker seg. Og noe kan også være selve livmora som vokser:) Har hatt det ofte i det siste selv, spesielt når jeg nyser. "Knivstikking" flere ganger om dagen er deilig;)

jeg har akkuratt sånne smerter jeg også, det ble så ubehagelig at jeg drog på legevakta med det, de forklarte det slik: til liv moren sitter det festet ''bånd'' på hver side, disse streker seg da med livmoren å er helt ufarlige, men får noen kunne dette være veldig ubehagelig å kan gjøre vondt :/  jeg synt til tider at dette har minnet en del om ''mensen smerter'' men de oppleves forskjelig fra folk til folk, ellers har jeg også følt et ''trykk'' som starter overst i magen å forflytter seg nedover, å det er mere ubehagelig enn vondt (det var vist kynnere sa de) men man skal vel på en eller annen måte merke at mann går gravid =) ikke like moro og ikke ha kroppen ''får seg selv'' hele tiden :P

Back
Topp