Stikking i magen

Juli_august2015

Gleder oss til nr. 2 :-)
Jeg tror nok at junior har det veldig fint i magen(tror han kjører melkeruta om dagen[:D]), men i går kveld begynte jeg å kjenne litt småstikninger i venstre side av magen. Det gikk vekk etter få sekunder, men så kom det nye stikninger igjen i dag da jeg holdt på med middagen.
Det var ganske vondt denne gangen, men gikk heldigvis vekk etter få sekunder, så jeg tenkte ikke så mye mer over det..
Men nå har jeg kjent disse stikningene igjen i kveld, begynte å kjenne de for en halvtimes tid siden og det er fortsatt vondt ><

Tenkte først at det var fordi bh'n strammer, men det er fortsatt like vondt uten. Sitter helt alene hjemme denne uka (er i uke 32 nå), for sambo er på fjellet.
Er litt bekymra, siden det ikke vil gå vekk. Er usikker på om det er kynnere, eller hva det kan være? Skal jeg kontakte føden, eller?
Vil ikke bekymre min kjære for dette heller, men nå er det så vondt at jeg nesten må holde pusten, for det stikker liksom til om jeg ikke gjør det...
Er det fler som har kjent til disse stikningene?

Jeg har mye av de stikkende... Mye er nok pga kynnerene mine.. men det kan også være bare strekkevondter..alltså at magen vokser..

Men hvis du er bekymret er det bedre ringe føden å høre der [;)] bedre med en gang for mye enn for lite.

jeg har mye stikkinger i magen om jeg får kynnere, er magen din hard/stram også? ellers så kan jeg få ubehag av enkelte sittestillinger og må helst ligge på venstre side.

Den er litt stram, men jeg innbiller meg at det er fordi han ligger med ryggen inntil magen, altså at han snur seg..
Har kjent skikkelige kynnere fra uke 30, og da kjente jeg strammingen, dvs ikke på samme måte som nå. Nei, jeg får vente til imorgen. Er det ikke bedre da så får jeg ringe føden.
Vil ikke virke helt på tuppa heller. Har jo aldri ringt føden tidligere,men måtte bare høre med dere her inne om flere har opplevd dette.. [:)]

en får alltid mye bekymringer i slutten, kjenner mini i min mage trykker og presser på alt i magen så jeg blir småkvalm avogtil. lite plass nå på slutten. det går nok fint! ring føden om du lurer på noe. ikke noe galt i det

Back
Topp