Stikking i magen (tidlig graviditet)

Dråpeblomst

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!

Jeg er 3/4 DPO og lurer på om dere som er gravide kan si noe om dere har kjent eller ikke kjent stikkinger i magen / rundt livmoren før IKM? Jeg vet at mange har kjent det, men mitt spørsmål er vel kanskje mer om det er noen av dere gravide som ikke kjente noe før IKM?

Jeg kjenner absolutt ingen stikkinger, men en bitteliten murring eller tunghet nederst i magen. Ellers få eller ingen symptomer. Har fått bekreftet EL via testing + FF appen ved temperaturmåling.

Har to svangerskap og fødsler bak meg tilfelle det har noe å si.

Tusen takk for alle tilbakemeldinger :)

Jeg fant nylig ut at jeg var gravid. Kjente null og niks før ikm. Først en liten uke etter ikm kom noen symptomer. Ømme bryster og kjenner innimellom litt stikkinger og murringer. Er i uke 5+3 nå.

Jeg fant nylig ut at jeg var gravid. Kjente null og niks før ikm. Først en liten uke etter ikm kom noen symptomer. Ømme bryster og kjenner innimellom litt stikkinger og murringer. Er i uke 5+3 nå.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :)

Jeg kjenner ingenting og tenker derfor fort at jeg ikke har blitt gravid denne gangen, men da kan jeg ha et lite håp allikevel :)
Lykke til i svangerskapet videre :)

Jeg hadde murringer og litt smerter i rygg/hofter fra 4dpo og ømme pupper fra 5dpo når jeg ble gravid:happy:

Tusen takk for svar :)

Hvordan type murringer hadde du? Altså ingen stikkinger? Og hva mener du med smerter i rygg/hofte?
Håper det er greit med litt "avhør", er så spent på om det har klaffet eller ikke!

Er forøvrig 5 DPO i dag.

Tusen takk for svar :)

Hvordan type murringer hadde du? Altså ingen stikkinger? Og hva mener du med smerter i rygg/hofte?
Håper det er greit med litt "avhør", er så spent på om det har klaffet eller ikke!

Er forøvrig 5 DPO i dag.
Hadde ganske svake murringer, som ikke var helt lik de jeg får før tr. Og murringene før tr kommer bare et par dager før hos meg. Ingen stikkinger, men det har jeg hatt/har etter ikm. Smertene i rygg og hofte var en slags brennende/verkende smerte, litt vanskelig å forklare. Har de enda nå i uke 11, håper det hjelper deg:)

Har tre barn og vært gravid like mange ganger. Har aldri kjent noe som helst før ikm

Hadde ganske svake murringer, som ikke var helt lik de jeg får før tr. Og murringene før tr kommer bare et par dager før hos meg. Ingen stikkinger, men det har jeg hatt/har etter ikm. Smertene i rygg og hofte var en slags brennende/verkende smerte, litt vanskelig å forklare. Har de enda nå i uke 11, håper det hjelper deg:)

Høres veldig likt ut som hos meg nå. Pleier ikke ha disse murringene såpass lenge før TR, ut i fra hva jeg kan huske. Er absolutt ikke smerter eller noe å ta Paracet for, bare en slags tunghetsfølelse på en måte. Akkurat som det verker litt, uten å være ubehagelig. Vanskelig å forklare.
Kjenner det av og til i korsryggen, men tenker det kanskje er fordi jeg sitter endel og ikke er like mye på farten i disse coronatider? :rolleyes:

Høres veldig likt ut som hos meg nå. Pleier ikke ha disse murringene såpass lenge før TR, ut i fra hva jeg kan huske. Er absolutt ikke smerter eller noe å ta Paracet for, bare en slags tunghetsfølelse på en måte. Akkurat som det verker litt, uten å være ubehagelig. Vanskelig å forklare.
Kjenner det av og til i korsryggen, men tenker det kanskje er fordi jeg sitter endel og ikke er like mye på farten i disse coronatider? :rolleyes:
Det kan hende:) Håper det betyr spire hos deg også❤️

Back
Topp