Stikking i magen? Hva kan det være?

djun

05.11.13 <3 28.01.15
Jeg har hatt en del stikking (som noen slags rive smerter) i magen når jeg hoster eller når jeg røyser meg opp litt for fort eller på spesielle måter. Noen som vet hva dette kan være? Å kan det være farlig?
Jeg er gravid i uke 9, å gravid for første gang, å er selvfølgelig veldig hysterisk når man får noe form for smerter i magen.. :)
 
Har det samme.. Er helt normalt ;) Det er pga livmoren som vokser/ligamentene som strekker seg. :)
 
Okei, så godt å høre :) Dette forumet er jo bare helt fantastisk, man finner så lett fram til svar når man lurer på noe, å man lurer jo som regel på masse når man er ny i "gamet" :p Tusen takk for raske svar jenter :D
 
Kjenner også det røsker godt der inne, stikker og strekker som bare det.
Har ikke hørt annet enn at dette er normalt, såmstoler på det. :)
 
Kjenner også det røsker godt der inne, stikker og strekker som bare det.
Har ikke hørt annet enn at dette er normalt, såmstoler på det. :)

Ja man må jo nesten bare stole på det :) Men regner med når det er flere som har samme greia, at det er helt ufarlig! :)
 
River ganske godt her også, vært sånn hele tiden nesten, godt tegn det da, jeg har smerter spesielt på høyre siden. Husker det veldig godt fra sist svangerskap også. Vare vær obs på uvi kan også gi sånne smerter, hadde 3 uvi forrige svangerskap, og hadde mer enn intense smerter i magen. Men ikke slik som små stikk da i forhold.


Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09
 
River ganske godt her også, vært sånn hele tiden nesten, godt tegn det da, jeg har smerter spesielt på høyre siden. Husker det veldig godt fra sist svangerskap også. Vare vær obs på uvi kan også gi sånne smerter, hadde 3 uvi forrige svangerskap, og hadde mer enn intense smerter i magen. Men ikke slik som små stikk da i forhold.


Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Er uvi skadelig for barnet? Jeg går på fast medisin mot uvi, byttet til en ny type når jeg ble gravid selvfølgelig.. men er veldig redd for å få uvi nå mens jeg er gravid siden jeg har hatt delvis nyresvikt tidligere.. :\
 
Sniker fra September... :) Det kan hjelpe på smertene/ strekningene å bøye seg fremover litt.
Og ja....UVI kan være farlig for barnet dersom det utvikler seg, kan gi nyresvikt hos mor og barn har jeg hørt.
 
Sniker fra September... :) Det kan hjelpe på smertene/ strekningene å bøye seg fremover litt.
Og ja....UVI kan være farlig for barnet dersom det utvikler seg, kan gi nyresvikt hos mor og barn har jeg hørt.

Takk for tipse :)
Okei da vet jeg det, sånn at jeg kan være ekstra obs om det skulle skje no, siden jeg merker jo me engang jeg får uvi, men håper medisinene jeg tar fast holder det unna! :)
 
Sniker fra September... :) Det kan hjelpe på smertene/ strekningene å bøye seg fremover litt.
Og ja....UVI kan være farlig for barnet dersom det utvikler seg, kan gi nyresvikt hos mor og barn har jeg hørt.
Ja, når du sier det. Hvis jeg kjenner jeg må nyse eller hoste, krøker jeg meg sammen så det ikke skal gjøre vondt...
 
Back
Topp