Lillemy96

Blir kjent med forumet
Hei! Håper noen kan svare meg på dette..

Jeg og samboeren min er ganske ferske i å prøve og jeg har tatt EL-tester denne mnd og vi har da funnet el.
Nå er jeg 8 dpo, og har siden i går (7dpo) kjent på stikking i lysken som kommer når jeg sitter lenge (feks i bilen) og når jeg er ute å går. Har og kjent noe murring i korsryggen som kjennes ut som det stråler mot underlivet. Varigheten på den stikkende følelsen kan variere fra sekunder til lengre tid, har heller ingen andre symptomer enn litt ømme bryster.

Jeg har heller ingen formening om jeg er gravid eller ikke og har ikke tatt graviditetstest enda da jeg vet det er litt tidlig.

Noen som har opplevd noe lignende?
 
Hei
Jeg og samboeren har prøvd noen måneder nå. Tidligere i uken kjente jeg også stikninger i lysken. Har brukt å kjenne godt at jeg har hatt el med vonde pupper å litt stikking i magen. Men første gang jeg har kjent det i lysken. Mange sier det kan komme i forbindelse med el men jeg håper det er noe annet denne måneden
 
Åhh, så spennende!
jeg kjente faktisk stikking i lysken den dagen el var, men er noe litt annet nå da det varer litt lengre. Er super spent!
Lykke til til deg :angel8
 
Back
Topp