Stikking i hoften.

E009

Blir kjent med forumet
Februarhjertene 2025
Jeg får en kraftig stikking i den ene siden av hoften ofte når jeg beveger meg. Langt nede på korsryggen på venstre side. Det har vært ganske ofte de siste to ukene. Kjenner ubehag nesten hele tiden, men mest når jeg går eller er i aktivitet. Smerten er såpass at jeg stivner til og sier «au» av ren refleks. Noen andre som har opplevd dette i første trimester?
 
Jeg får en kraftig stikking i den ene siden av hoften ofte når jeg beveger meg. Langt nede på korsryggen på venstre side. Det har vært ganske ofte de siste to ukene. Kjenner ubehag nesten hele tiden, men mest når jeg går eller er i aktivitet. Smerten er såpass at jeg stivner til og sier «au» av ren refleks. Noen andre som har opplevd dette i første trimester?
Ja, med begge mine første to. Mest i første svangerskap. Ikke denne gangen, men nå har jeg knapt noen symptomer på at jeg er gravid.
 
Kan man kjenne det allerede i uke 11?(Håper virkelig ikke det)
Ja det kan du dessverre Det kan komme så fort du er blitt gravid :) Det skyldes hormonforandringer. Finnes det noen fysioterapeuter i ditt område ville jeg anbefalt å kontakte de så fort som mulig:love017
 
Back
Topp