Stikking i endetarmen

vanillamom

Flørter med forumet
Hei

Ofte når jeg hår kjenner jeg smerte/stikking i endetarmem. Jeg har ikke noe mer vondt i endetarmen.. men kjenner det bare av og til når jeg går. Er det vanlig? Flere som har det? Er i uke 19...

Jeg har noe liknene, men det er smerter i halebenet. Føles ut som om det kommer fra baken, men er bekkenet/halebenet :-)

Sniker litt.. Du bør sjekke etter om du har fått hemoroider. Jeg fikk det etter forrige fødsel, og det kan også komme under svangerskap. Det stikker og gjør utrolig vondt til tider! Jeg merker det ved at jeg får sånne plutselige stikninger som gjør at jeg må knipe rompa! Æsj, ekkelt egentlig :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenkte også på hemorider... Har fått en selv :( Og den stikker og svir til tider :( Men det er ikke farlig for barnet, bare veldig veldig ubehagelig for deg. Hør med legen din om du kan få noe for det. De kan gå over av seg selv, men jeg tror du kan få for smerter hvis den er vond. Jeg hadde nøyaktig det samme i forrige svangerskap også, og den måtte jeg få fjernet kirurgisk etter svangerskap. Det er noe skikkelig drit! :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trodde jeg hadde smerter i endetarmen, men etter litt undersøkelse fant jeg ut at det kom fra halebeinet.. :)

Back
Topp