Stikking i eggstokker!

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Hei! Er i dag 4+4 og har en del stikking i eggstokkene. Mest på høyre side... Er det andre som har det??begynner å bli nervøs for svangerskap utenfor livmor nå :(

I tillegg har jeg en del kramper i livmor også da ;)

Sånn hadde jeg det også :)
Alt var heldigvis normalt og jeg var gravid i livmoren.

Da jeg var gravid utenfor livmor kjente jeg ingenting i livmoren. Bare smerter på venstre side.

Hei! Er i dag 4+4 og har en del stikking i eggstokkene. Mest på høyre side... Er det andre som har det??begynner å bli nervøs for svangerskap utenfor livmor nå :(

Ja har også hatt det, og det er veldig normalt :)

Jeg har det også bare på venstre side men også i livmoren. Tenker å snakke med legen imorgen siden jeg aldri har hatt disse smertene før.

Det stikker mye i min venstre side også og litt nedover låret.. Er 6+1 idag. Av og til kjennes det ut som mensmurringer "inni", men akkurat nå stikker det bare i venstre side.. Rare greier, blir ikke helt klok :O

Jeg også hadde det rundt tiden jeg skulle hatt mensen. Og kjenner litt nå. Er i 6+1 i dag. Vært også på tidlig ul og det var ikke svangerskap utenfor livmor:)

Back
Topp