Stikking i eggstokken som eggløsning var fra?

Baby.3

Forelsket i forumet
Regne med det er flere som har det på og av i dpo dagene.

Har dere stikking i begge eggstokkene, eller kun den som egget har sluppet fra?:)

de siste to syklusene har jeg hatt like mye stikkinger i begge eggstokkene, og lurer på om jeg kan slippe to egg om gangen?:nailbiting:

Last edited:
Pussig at det dukket opp en tråd om dette, for har hatt litt stikkende verk i ene siden, men i går kjente jeg det i begge og har siden da lurt litt på hvorfor det skjer. Aner ikke fra hvilken side jeg hadde eggløsning denne gangen ...

Jeg pleier vanligvis å kun ha eggløsningssmerter/stikninger i siden eggløsning skjer på. Denne syklusen (er 3 dpo nå) er første gang jeg noen gang har kjent stikninger og voldsomme murringer i begge eggstokkene. Lurer på om det kanskje er to egg har sluppet :happy: har denne syklusen fått litt hormonbehandling også

Jeg pleier vanligvis å kun ha eggløsningssmerter/stikninger i siden eggløsning skjer på. Denne syklusen (er 3 dpo nå) er første gang jeg noen gang har kjent stikninger og voldsomme murringer i begge eggstokkene. Lurer på om det kanskje er to egg har sluppet :happy: har denne syklusen fått litt hormonbehandling også

Ja, jeg har også bare hatt på den siden jeg hadde EL. Synes ikke det var lokalisert smerte til en side under eggløsning denne gangen, og ikke forrige heller.

Stikkkinger i begge eggstokkene både denne og forrige. Forrige syklus hadde jeg en kjemisk. Spennende!

Jeg har også hatt stikkende smerter i hovedsakelig min høyre side men også i venstre. Noen som vet hva det kan bety når det stikker i begge, eller er det vanlig?

Ja, jeg har også bare hatt på den siden jeg hadde EL. Synes ikke det var lokalisert smerte til en side under eggløsning denne gangen, og ikke forrige heller.

Stikkkinger i begge eggstokkene både denne og forrige. Forrige syklus hadde jeg en kjemisk. Spennende!
Spennende! Tenker det lover bra :happy:

Jeg har også hatt stikkende smerter i hovedsakelig min høyre side men også i venstre. Noen som vet hva det kan bety når det stikker i begge, eller er det vanlig?
Vanligvis slipper det ett egg på enten høyre eller venstre side, og smerten er gjerne lokalisert der. Noen kan også kjenne smerter/stikninger i hele området uten at det er spesifikt til én side. Og noen ganger kan man jo også slippe flere egg (gjerne både venstre og høyre) hvis det er flere som er moden :happy:

Vanligvis slipper det ett egg på enten høyre eller venstre side, og smerten er gjerne lokalisert der. Noen kan også kjenne smerter/stikninger i hele området uten at det er spesifikt til én side. Og noen ganger kan man jo også slippe flere egg (gjerne både venstre og høyre) hvis det er flere som er moden :happy:
Tusen takk for svar :) vanligvis pleier jeg bare å kjenne litt på en side, men denne mnd har jeg kjent veldig sterke smerter på den ene siden. Er det vanlig å slippe flere egg?

Nei, det vanligste er at det er ett egg som modnes nok til å bli sluppet per syklus. Men det er jo når det slippes to egg at det blir toeggede tvillinger :happy:

Du står på letrozol ja, spennende! Jeg er på første runde med clomid, ovitrelle og crinone :happy:

Ja, det gjør jeg:) enkel dose funket ikke. Var på ultralyd første runden med dobbel å så to store egg, men det hadde blitt èn dominant på ul nr 2. Men føler det kan være mulig at det har sluppet to:nailbiting:

Så spennende! Ovitrelle har jeg tatt før inseminasjon en gang. Men har ingen erfaring med clomid og crinone. Er det blodfortynnende og progresteron? :)

Jeg har også vanligvis veldig tydelig stikking på den siddn EL er, men denne måneden hadde jeg kramper og diffuse stikkinger ut mot begge sider, for så sterke stikkinger på begge sider.

Må være måneden for dobbel eggløsning :eek:
(Vet ikke om stikkinger på begge sider betyr to egg)

Jeg har også vanligvis veldig tydelig stikking på den siddn EL er, men denne måneden hadde jeg kramper og diffuse stikkinger ut mot begge sider, for så sterke stikkinger på begge sider.

Må være måneden for dobbel eggløsning :eek:
(Vet ikke om stikkinger på begge sider betyr to egg)

Så spennende! Kanskje vi blir/er gravide alle sammen:nailbiting::hilarious:

Ja, det gjør jeg:) enkel dose funket ikke. Var på ultralyd første runden med dobbel å så to store egg, men det hadde blitt èn dominant på ul nr 2. Men føler det kan være mulig at det har sluppet to:nailbiting:

Så spennende! Ovitrelle har jeg tatt før inseminasjon en gang. Men har ingen erfaring med clomid og crinone. Er det blodfortynnende og progresteron? :)
Ja, kan jo hende du har sluppet to nå! Håpe håpe håpe at i hvert fall ett av dem blir befruktet :happy: Crinone er progesteron ja. Tar det fordi jeg har mistet flere ganger, både kjemisk og MA i uke 10. Clomid tok jeg i fem dager tidlig i syklusen for å modne egg. På UL før jeg satte ovitrelle kunne han se ett egg på hver eggstokk som han trodde ble store nok. Så håper smertene kan bety at begge har sluppet :nailbiting:

Jeg og pleier kun å kjenne smerter på den ene siden(vanligvis venstre) men denne syklusen hadde jeg mye murring og stikking i begge eggstokker. Var inne på tanken om dobbel eggløsning selv. Ble hverfall gravid og spent på tul om 14 dager! :rolleyes:

Jeg har alltid smerter på begge sider og har også alltid hatt to egg de gangene jeg har vært på ultralyd i forbindelse med eggløsning. Tipper du har hatt to egg ja :)

Back
Topp