Stikking høyre side

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Må bare dele dette, blir så nervøs!
Jeg har en stikkende følelse på høyre side, føles som at det er ved eggstokken, men er ikke helt sikker. Når jeg løfter høyre bein stikker det til.. Jeg var på en løpetur og etter det kom stikkingen litt ekstra. :( hva kan det være? Noen andre som har noen stikkinger?
Det er ikke veldig vondt, men sånn ubehagelig.
 
Sniker fra November... Jeg hadde smerter (svie/stikk) som du beskriver på høyre siden rundt eggstokken når jeg var ca 6 - 8 dpo. Hos meg varte det hele dagen, vil tro det er ting som strekker seg der nede. Er jo mye som skjer nå :) (jeg er 9+5 i dag)
 
Sniker fra November... Jeg hadde smerter (svie/stikk) som du beskriver på høyre siden rundt eggstokken når jeg var ca 6 - 8 dpo. Hos meg varte det hele dagen, vil tro det er ting som strekker seg der nede. Er jo mye som skjer nå :) (jeg er 9+5 i dag)

Ja, tenker jo at det sikkert er normalt. Men man hører/leser så mye skrekk historier om utenfor livmor osv. Er sånn ubehagelig når jeg legger veldig vekten over på høyre ben, og når jeg løfter høyre ben er det litt.. Er jo ubehagelig å gå :(
(Jeg er 5+1 i dag)
 
Det skal visst være sånn! Det er livmoren som vokser og drar i ligamentene. Så et godt tegn :) Graviditet utenfor livmoren er visst veldig smertefullt, omtrent som blindtarmbetennelse!
 
Jeg hadde på samme måte på søndag når jeg var ute på løpetur, fikk en veldig stikkende følelse på høyre side - følte meg nesten litt lammet i høyre ben. Det gikk over i løpet av dagen, og i går hadde jeg det samme på venstre side.

Håper det er helt normalt og egentlig bare et godt tegn på livmoren vokser:happy:
 
Åh dette var betryggende å lese :)
Blir jo helt nervevrak! :p
Godt å vite at man ikke er helt alene om ting.
Da skal jeg prøve å slappe litt av igjen :p
 
Det du beskriver er ligamentsmerter, forrige svangerskap var de så sterke før jeg fant ut at jeg var gravid at jeg trodde jeg hadde fått nyrestein :p
Graviditet utenfor livmoren fortalte jordmor meg at det er konstante smerter som ikke går over, og det skal visst være veldig vondt
 
Back
Topp