Stikking/ømhet nederst i magen.

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
Har hatt siden i går små stikking og ømhet når jeg presse forsiktig helt nederst i magen. Er det normalt? Jeg er 13+2 i dag. Er livredd for at noe er galt:(

Jeg får det hver gang jeg løfter litt tungt :/ løftet jenta mi på 4 en gang, og to tunge handleposer igår... Og da kjente jeg masse stikking i magen og ubehag i ryggen...
Så det gjør jeg IKKE igjen :)

Men tror ikke det er noe galt da, sikkrt bare livmoren som strekkes ;)

Får satse på det:) regne jo med at hvist det hadde vært noe så hadde det vel vert mye mer smerter siden jeg kommet så langt:p

Vêr ikke om det er det samme. Men jeg får akutt stikkninger nederst i magen. Kjennes ut som noen vrir av livmortappen. Når dette skjer må jeg bare legge meg ned for jeg klarer så vidt å stå. Hvis det er slik du kjenner det, tror jeg det er normalt. Livmora som strekker seg :)

Har ikke så vodt er mer ubehagelig vondt. Så satse på det bare er livmoren som vokse:p

Er nok bare livmoren som vokser. Mange forskjellige vondter vi har, ikke så rart når livmoren skal vokse seg såpass stor:)

Har også opplevd det, og tror nok det er livmoren som strekker seg ja ... hos meg føles det nesten som sting(hold) nederst i magen :p

Back
Topp