Vestlandsjento jeg må vel si at mitt første forsøk var nesten mislykka for min del, startet med 175iu, og det er lavt i henhold til alderen min selv om verdiene mine så bra ut. Foliklene vokste sakte ble 17 dager med sprøyter, det så ut som at 5-6 skulle bli av riktig størrelse, det var noen flere også men usker ikke helt hvor mange det var totalt. Men så var jeg dobbelt uheldig og høyre eggstok kolapsa, dvs mest troligf el på egenhånd før egguttaket - men de greide å redde 2 på venster side som var av prima kvalitet og delte seg i 4 som det skulle etter 2 dager, men det funket ikke.
Så jeg håper det går bedre denne gangen, og nå har jeg en skikkelig høy dose også 300iu, men her er det nok ingen fare for overstimulering. Det er som du sier de er forsiktige i Porsgrunn med dosering, men jeg syntes det var litt værl lite første gang på meg, dette betyr også at forsøk nr. 1 i Porsgrunn er et prøveforsøk, de er nok tøffere andre plasser med doseringen, særlig de private tror jeg- man vil jo ikke betale mange penger for et forsøk som ikke er så bra. Det sier seg jo selv.