Stikker

emma1

Betatt av forumet
Flere som har en følelse av at det "stikker" ned i bekkenet, ned mot ...?

Har de siste dagene fått flere og flere sånne tilfeller der det kjennes ut som det stikker, eller egentlig kjennes det ut som jeg skal tisse på meg et lite sekund:laughing002men heldivis skjer ikke det:wacky: ubehagelig akkurat når det skjer, men ellers ikke...

Har fått beskjed av jm at bebis ligger med hode ned i bekkenet allerede

Har det på samme viset. Har ligget med hodet ned i over 5 uker allerede å det blir ikke noe bedre etter som ukene går:D

Det kommer og går. Begynte tidlig mens babyen lå med hodet langt ned i bekkenet. Men så har den ligget i tverrleie ganske lenge, og da har jeg ikke kjent noe. Men nå turnes det rundt her og der og plutselig er det som å få støt nedover iblant.

Jepp! Fikk det for første gang på 17. mai i kafekø. Jeg knakk litt sammen i beina fordi jeg skvatt til og kundene rundt meg kom til for å hjelpe :) litt pinlig, men hyggelig at så mange vil være hjelpsomme :):)

Jupp! Noen ganger skvetter jeg høylytt :shy:

Samme her også :confused: Kommer typisk nok når jeg går sånn at jeg må gå kjempesakte... :p

Jeg får de stikkingene hvis jeg stresser/ går fort. Kjennes ut som at noen stikker meg med en nål i tissen rett og slett. Ævvvææææ[emoji85]

Blir godt å få igjen kroppen altså[emoji4]

Back
Topp