Stikker sånn i livmoren

Freya

Elsker forumet
Sitter her med masse stikk i livmoren, på samme sted. Har vært litt småplaget gjennom dagen, men nå i kveld har jeg hatt ganske mange stikk. Det gjør medium vondt, må krøke meg litt sammen, spesielt de som varer litt lenger enn et par sekunder. Nå i kveld er det bare bittesmå stikk som har kommet med noen minutters mellomrom i løpet av siste 10 minutter. Hva kan det være?

Er nok livmoren din som strekker seg vil jeg tro

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er nok livmoren din som strekker seg vil jeg tro

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg håper det! Har googlet det litt nå, og ser flere som beskriver lignende smerter og at det er voksesmerter.

Er det ingen andre som opplever det samme?

Har hatt noe av det samme, men ikke så mye som du beskriver. Har også en del "menssmerter" til tider. Har fått beskjed om at alt er normalt :)

Jeg er nesten overrasket over at det sikkert finnes et titalls tråder om det samme og likevel kommer det nye om samme tema :D

Ikke noe stygt ment, men jeg humrer litt fordi det sier litt om hvor tidlig den såkalte ammetåka kommer. :D
Jeg merker det så godt selv om dagen.

Men ja dette er altså de berømte lingsamentsmertene som kommer når livmoren strekker seg og musklaturen må tilpasse seg. De skal være der og de kan være skikkelig vonde.
De kan kjennes alt fra kjønnsorganet og ned mot lårene og som stikkinger i svangen/livmoren og ut på sidene.
Første svangerskapet trodde jeg faktisk at jeg mistet 12+5 fordi jeg lå dobbel i smerter i mange timer.

Back
Topp