Stikker plutselig i puppa

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
I hele dag har det kommet skikkelige stikkinger i puppa, spesielt i høyre. Er 10 uker på vei i dag.
De har vært ømme hele veien, jeg dauer hvis jeg selv eller noen andre sneier borti dem. Artig med en 5-åring som bare eeelsker pupper, selv om han vet han ikke har lov å ta på dem. :rolleyes:

I hele dag har det kommet skikkelige stikkinger i puppa, spesielt i høyre. Er 10 uker på vei i dag.
De har vært ømme hele veien, jeg dauer hvis jeg selv eller noen andre sneier borti dem. Artig med en 5-åring som bare eeelsker pupper, selv om han vet han ikke har lov å ta på dem. :rolleyes:

Uff da, ikke godt med vonde pupper. Heldigvis Ikke opplevd det selv ennå.
Hehe, pupper er visst spennende i den alderen:joyful: Gutten vår er litt for liten ennå til å ha fattet interesse for pupper.

Har også hatt dette. Er det huden eller vevet som strekker seg kanskje?

Jeg har hatt masse stikninger og vondter siste to ukene! Er 9+4 selv, måtte nylig kjøpe ammebh for støtte. Våkner om morgenen med mye stikninger, så er det bedre utover dagen. Er nok bryst, brystvorter og areola som vokser, ser ut til at det er grunnen her iallefall! Øker i størrelse her, fascinerende, men vondt :wideyed:

Back
Topp