Stikker på føden en tur jeg...

Knøttemamma

Elsker forumet
VIP
KOmmer sikkert hjem igjen etterpå, men de vil nå engang ha meg inn til leiesjekk når jeg får rier så Begynte på morran i dag med gjevne menssmerter. Utover dagen ble det liksom mer tak, men det har holdt seg på ett veldig jevnt og lavt nivå. Det er sikkert ingenting, men da legen fra sykehuset ringte meg i stad for å si ifra om noen stoffskifteprøver som ikke var helt knall så nevnte jeg det og de vil da sjekke åssen knerten ligger i tilfelle det er starten på noe.

Wish me luck:D Hadde vært greit å vente en uke, men hadde gått heeeeelt fint om han vil ut nå også

ååå, så spennende! krysser fingre for deg og den lille! :D lykke til!

Krysser fingre her også :) Lykke til :)

Lykke til :)

Hei heeeeei Hjemme igjen nå. Det har dabba av litt, men det viktigste er de fikk sjekka leiet og nå ligger han med hodet rett ned. De sa at da er det greit at jeg går hjemme og "modner" Spennende dager nå altså

Spennende! :D
Får håpe det tar seg opp utover da, så får du snart lillegull i armene ^^

Ingenting bedre enn det :) Kjempe masse lykke til :)

Ja, det er spennende dager :) Og så godt at knøttet ligger rett vei! Kan skje når som helst nå..

Lykke til:D

Knøttebærer skrev:
Hei heeeeei Hjemme igjen nå. Det har dabba av litt, men det viktigste er de fikk sjekka leiet og nå ligger han med hodet rett ned. De sa at da er det greit at jeg går hjemme og "modner" Spennende dager nå altså

Åh, kjempespennende! Håper alt står bra til med både mor og barn - og masse lykke til!! :)

Back
Topp