Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme skjedde her! Så da håper vi på februarbarn i stedet for januar!Hadde syklusen min fulgt den vanlige syklusen,så skulle jeg vært på januarforumet,men den hoppet noen dager,så nå har jeg ikm 28.mai og termin 6.februarSå kikker litt her og
Lykke til jenter!!![]()
Vittig at vi er to daSamme skjedde her! Så da håper vi på februarbarn i stedet for januar!Ikm 30. mai (håper jeg!), og termin 8. feb. her eventuelt!
![]()
Let's hope!Vittig at vi er to daSatser på at vi begge slipper mensen det neste året
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Let's hope!Krysser fingre, bein og armer! Men nekter å krysse beina, haha
![]()
Ja, da skal du få lov å krysse beina!Haha... Jeg krysser beina og,for jeg ble inseminert i går
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Ja, da skal du få lov å krysse beina!Men jeg venter fremdeles på el, så fram til den er godt forbi, så krysses de ikke her!
![]()
Ja, tror den er i morra eller 17., faktisk!Håper el din snart kommerDu må jo bli februarjente du og!
![]()
Ja, tror den er i morra eller 17., faktisk!Hvis jeg har regna riktig
Testa i kveld, men kun runding (bruker cbd el-test), så håper smiley'en er på plass i morra!
Har veldig lyst til å bli februarjente!!
![]()
Åja! Sist pp så testa jeg på ettermiddagen (i 17-17.30-tida), og da fikk jeg smilefjesCbd burde du vel teste på morra'n med.. Var det jeg fikk beskjed om. Men når jeg gikk tom for de,så gikk jeg over på staver. Var det fertilitetsklinikken anbefalte,for cbd trenger mye høyere lh-nivå for å bli positiv. Så hopp i høyet jente![]()
Åja! Sist pp så testa jeg på ettermiddagen (i 17-17.30-tida), og da fikk jeg smilefjesTesta på morgenen etter også, samme smilefjeset da
Dette var fredag ettermiddag og lørdag morgen. Søndagskvelden var den blank igjen
Jeg skal hoppe i høyet, tro du meg!
Her prøves alt om dagen! Har fått tilbud om å prøve healing også av ei jeg kjenner litt (men visste ikke at hu drei med det!), så får se om jeg prøver det også, om det fremdeles tar ei stund
![]()
Høres bra ut!Så bra daHealing er bra saker! Altså,så lenge healeren kan sakene sine
Jeg har fått energihealing flere ganger og det er såååååå godt!!
![]()
Høres bra ut!Ho her har visst også hjulpet mange, så vil veldig gjerne prøve!
Aldri prøvd healing før, så vet jo ikke hva jeg går til, men
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Så spennende!!Jeg er veldig inni detHar mange venner innenfor det alternative,som driver med forskjellige ting
Jeg er i øvingsfasen,så jeg øver meg på venner og familie
![]()
Så spennende!!![]()
Har ikm samme dagSamme skjedde her! Så da håper vi på februarbarn i stedet for januar!Ikm 30. mai (håper jeg!), og termin 8. feb. her eventuelt!
![]()
Da satser vi på å komme inn her samtidig og da!Har ikm samme dag![]()
Da satser vi på å komme inn her samtidig og da!