Stikker neders i rygg

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Har i dag hatt en del stikninger på høyre side helt nederst i ryggen mer mot siden. Kjenner det når jeg sitter helt i ro. Har også kjent det på venstre side. Noen som vet hva dette kan vær? Eller som har det samme? Nerver i klem? Har hatt bekkenløsning før og ligner ikke på d...
 
Ligament smerter?
 
Ligament smerter?
Går det ann og ha det i ryggen?
Tenkte på om det kunne være nerver i klem? Syns det sitter for høyt oppe til å være bekkenløsning... Som en nål som stikker et stikk for så å forsvinne...
 
Det heter seg at noen kvinner kjenner kynnere, menssmerter osv i magen, mens andre kjenner det i ryggen - i tillegg blir det sagt at de som kjenner det i magen får mye mer vondt under fødselen enn de som kjenner det i ryggen får, så isåfall er du heldig ;) Hehe
 
Nei .. hehe.. kan ikke være ligament smerter nei... :p for det er forann og på sidene.. men kan jo være nerver eller begynnende bekkenplage.. eller bare vondt i ryggen uten sammenheng til graviditet?
 
Nei .. hehe.. kan ikke være ligament smerter nei... :p for det er forann og på sidene.. men kan jo være nerver eller begynnende bekkenplage.. eller bare vondt i ryggen uten sammenheng til graviditet?
Ja bekkenplager kan vel kjennes ut på flere måter, men når nerver er i klem så kjennes det vel ut som stikk/ising... Ikkje godt å si.. Skal t legen i uka, får hørre m han :) bare lurte om det var noen av dere som har opplevd/opplever det... Kjente det ikke når jeg var gravid m sønnen min!
 
Det heter seg at noen kvinner kjenner kynnere, menssmerter osv i magen, mens andre kjenner det i ryggen - i tillegg blir det sagt at de som kjenner det i magen får mye mer vondt under fødselen enn de som kjenner det i ryggen får, så isåfall er du heldig ;) Hehe

Hehe såpass... Regner uansett med at dette blir en lettere fødsel enn m førstemann... Førstemann baner vei til firefelts motorvei :) regner med det ligger noe i d :)
 
Kjente litt til bekkenplagene opp mot korsryggen sist svanger.. tror i grunnen det var gangsperra som slo ut såpass høyt om jeg husker rett.. ellers så har det vært intensive stikk i lysken og i hoftene med stråling nedover i beina..

Håper du finner ut av det hos legen :)
 
Back
Topp