Stikker kun på ei side?

Ellix

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Stjerneskuddene 2024
Hei!
Har publisert denne i septembergruppa, men tenker kanskje de som har komt litt lenger i løpet kan hjelpe.

Har nokon av de kjent stikking kun på ei side og samme plass? Har kjent det av og på i nokre dagar no, men prøvd å roe meg med at det er normalt..
I dag har stikkinga vore litt kraftigare og bekymringane er her for fullt :sorry: Eg er 5+1 i dag. Kjenner på frykten for at det er begynnande smerter på exu..
Ringte legevakten (som er høg terskel for min del) og fekk til svar at det var heilt normalt at det stikker ved graviditet og ved exu hadde ho høyrt at smertene var veldig intense.
Forrige graviditet kan eg ikkje hugse stikking, kun murring på midten, altså i livmora.
Eg håpar så intenst at dette er berre meg som hysterisk gravid men trenger å høyre at det er normalt med stikking i kun ei side:sorry:

Har kjent stikking kun på en side i alle svangerskapene, skikkelig så jeg skvetter til (mer for hver gang).
Har også hatt en exu, og da var det spotting i tillegg.
Husker ikke smertene så godt, men syns ikke det var så vondt før etter at egglederen hadde sprukket.

Er det exu er det som regel symptomer på det i uke 7-9, men klarer du ikke slå det fra deg, og kommer ingen vei med det offentlige, ville jeg bare bestilt meg en privat UL så du får fred.

Lykke til :Heartred

Har kjent stikking kun på en side i alle svangerskapene, skikkelig så jeg skvetter til (mer for hver gang).
Har også hatt en exu, og da var det spotting i tillegg.
Husker ikke smertene så godt, men syns ikke det var så vondt før etter at egglederen hadde sprukket.

Er det exu er det som regel symptomer på det i uke 7-9, men klarer du ikke slå det fra deg, og kommer ingen vei med det offentlige, ville jeg bare bestilt meg en privat UL så du får fred.

Lykke til :Heartred
Tusen takk for svar❤️
Sikkert berre krisemaksimering frå mi side, men når tanken først har dukka opp så er det jo håplaust:wideyed:

Tusen takk for svar❤️
Sikkert berre krisemaksimering frå mi side, men når tanken først har dukka opp så er det jo håplaust:wideyed:

Ja jeg vet! Jeg har hatt tidlig UL alle svangerskap etter exuen, føler jeg går med en tikkende bombe i magen til jeg har sett at det er på rett plass.

Jeg har hatt det samme i dag! Har vært stikking på samme plassen. Pittelitt til høyre fra midten. 10-15 ganger gjennom hele dagen, og det er litt vondt. Akkurat som om noen stikker med noe skarpt og jeg skvetter til , siden det hugger til. Og blir veldig skeptisk selv også.:sorry: Er 5+6.

Har hatt samme her og. Jeg leste at det kan være det gule legemet som produserer hormoner og derfor kommer det noe stikking der av og til. Jeg tenker at så lenge det kommer og går og ikke er veldig vondt, så er det greit. :)
Skader ikke å sjekke det på tul da, så skal dit neste uke.

Jeg hadde det mye i de første ukene. Jeg har også lest at det er det gule legemet som gjør det. Jeg har hatt ultralyd i uke 7. Da var embryoet inni livmor :)

Jeg har hatt det samme i dag! Har vært stikking på samme plassen. Pittelitt til høyre fra midten. 10-15 ganger gjennom hele dagen, og det er litt vondt. Akkurat som om noen stikker med noe skarpt og jeg skvetter til , siden det hugger til. Og blir veldig skeptisk selv også.:sorry: Er 5+6.
Har hatt samme her og. Jeg leste at det kan være det gule legemet som produserer hormoner og derfor kommer det noe stikking der av og til. Jeg tenker at så lenge det kommer og går og ikke er veldig vondt, så er det greit. :)
Skader ikke å sjekke det på tul da, så skal dit neste uke.
Jeg hadde det mye i de første ukene. Jeg har også lest at det er det gule legemet som gjør det. Jeg har hatt ultralyd i uke 7. Da var embryoet inni livmor :)
Tusen takk for svar alle:)
Hjelper å høyre at det er normalt:shy:
Blir nok tul her og, men tenkte å vente til i veke 8:)

Her merker jeg at det jobbes klart mest på venstre side og der tror jeg babyen ligger mens den vokser seg stor nok til å ta hele plassen!

Back
Topp