Stikker kniv oppi.....!!!!!

dollygirl

Glad i forumet
gakk gakken ja! kjennes sånn ut!!!! hva er det???

jeg får det innimellom[&:] ista fikk jeg det da jeg begynte å le...
Vet ikke om det er det samme da.
Jeg har ihvertfall tankt at det ikke er noe farlig, men sikkert noen som kan svare bedre[;)]

Tidligere så jeg for meg at det var like før bølla tråkka gjennom og jeg fikk en liten fot i trusa. Men ettersom hun nå ligger med hodet ned, går jeg ut fra at det er en arm...[;)] Tror hun leter etter utveier, for det funka ikka å dytte rumpa ut navlen min...! Får desperat behov for å krysse beina og knipe igjen når det kommer! Ser nok ikke helt normal ut da :) :)

Er nok nedpress ja. Jeg spurte jordmor om det samme idag. Jeg skrev en tråd for litt siden om at jeg har hatt så sinnsykt vondt i lysken, og spesielt på venstre side. Det var nedpress sa jordmor. Og da hun kjente etter om hode var festet trigget hun lillegutt til å jobbe seg lengre ned i bekkenet... For fy f*** så vondt det har vært etterpå...

Veit ikkje om vi snakker om det samme her, men på meg kjennest det litt ut som når det blir tatt celleprøve. Akkurat som om nokon fikler hardt nederst i livmorhalsen. Ikkje behagelig !!

ORIGINAL: Kokle

Veit ikkje om vi snakker om det samme her, men på meg kjennest det litt ut som når det blir tatt celleprøve. Akkurat som om nokon fikler hardt nederst i livmorhalsen. Ikkje behagelig !!

Den følelsen kan jeg signere! Bare at det er ikke en liten prøve som tas, her røskes det rett og slett av en større bit av livmorhalsen![:-]

her kommer de smertene veldig akutt , jeg føler meg lamslått, holder igjen pusten, så er det over før jeg vet ordet av det- men om de hadde vart i noen sekunder til hadde jeg ikke klart den stikkende smerten Fy flate for en intens smerte[&:][:'(]

Ja, det går heldigvis fort over her og!

Back
Topp