stikker i puppa

M*

Forumet er livet
VIP
i dag har jeg hatt innmari stikking i puppa.. føles litt sånn som utdrivningsrefleksen føltes ut som.. men nå er det 9mnd siden jeg ammet sist,så vil tro det ikke er det?[X(]

hva kan det være? forferdelig ubehagelig egentlig!

ORIGINAL: Bare Kari

Høres ut som sopp..

men kan jeg få sopp sånn plutselig nå da?[&:] har aldri hatt det før,og det er ingen som har suttet på puppene mine den siste tiden[8D]

kommer forresten litt melk hvis jeg klemmer på dem.. men det tror jeg det har gjort hele tiden egentlig[:)]

ORIGINAL: DivaAnnie

Jeg har fortsatt utdrivingsfeeling etter langt over et år uten amming [8D] Så kan jo være at kroppen bare skulle teste om det fortsatt funger [:D]

hehe,ja, vi får håpe på det[;)] men nå har ikke jeg hatt de stikkingene på mange mange måneder da...[8|] hmm..

Ikke lenge siden jeg hadde det akkurat som deg! Var skikkelig ubehagelig![&:]  Gav seg heldigvis etter en liten stund. (Er 7mnd siden jeg sluttet å amme.)

Har det også slik.. men kan man få sopp så lenge etter amming, jeg slutta å amme for 9mnd siden ca, slet en del med sopp som jeg mistenker aldri gikk vekk. Etter dette har jeg vært veldig sår på brystvorta, orker ikke at noen tar på de for å si det sånn[8D]
Kan man ha sopp inni selve brystet? Noen som har peil?

Sorry for kupping av tråd[&:]

Back
Topp