Stikker forsiktig en liten tå inn

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
hei

Jeg stikker forsiktig en liten tå inn hit.
Har vært gjennom flere SA, mange kjemiske og en BO/MA gjennom 18 måneders prøvetid. Har måttet melde meg ut av både juni-17 og mars18 før så er ganske engstelig.
Har bedre stigning på tester nå enn siden BO'en som ble avsluttet ved 10 uker i nov-16. Det er positivt ihvertfall.
Fremdeles ikke mer enn 3+5, men har visst jeg var gravid siden nyttårsaften (første svake positive test morgenen etter) da symptomene kom (helt etter boka 6dpo).
Håper jeg kan få være her helt i mål.

Håper spiren sitter helt fram til termin denne gangen [emoji173]

Krysser fingrene for at denne spira sitter der den skal og klamrer seg fast helt til september. [emoji173][emoji173] velkommen hit. [emoji173]

Hvisker et forsiktig gratulerer [emoji323] Håper denne spira sitter hele veien [emoji173] Velkommen er du [emoji4]

❤️❤️

hei

Jeg stikker forsiktig en liten tå inn hit.
Har vært gjennom flere SA, mange kjemiske og en BO/MA gjennom 18 måneders prøvetid. Har måttet melde meg ut av både juni-17 og mars18 før så er ganske engstelig.
Har bedre stigning på tester nå enn siden BO'en som ble avsluttet ved 10 uker i nov-16. Det er positivt ihvertfall.
Fremdeles ikke mer enn 3+5, men har visst jeg var gravid siden nyttårsaften (første svake positive test morgenen etter) da symptomene kom (helt etter boka 6dpo).
Håper jeg kan få være her helt i mål.
Gratulerer og håper det går bra nå

Gratulerer[emoji3]Nå må spiren klamre seg fast[emoji173]️

Tusen takk alle sammen.
Håper inderlig det!

Back
Topp