Stikker en liten tå inn...

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Stikker en liten tå inn og hilser på her.
Har hatt en SA, en MA og 4 kjemiske på under ett år og nå tester som jeg synes er litt svake/langsom stigning så tør ikke tro at det kan gå bra. Men håper inderlig.
Må bare få glede meg litt innimellom når jeg får sånne blaff.
Håper å få være her sammen med dere helt til mars! Hadde termin i juni, men måtte forlate gruppa i november pga en MA. Krysser fingrene for friske fine mars-babyer for oss alle!

Krysser fingra for at vi skal slå følge til mars sammen :)
Takk. Håper inderlig det. Hjernen jobber på høygir for å finne normalitet i svake tester med stigning..

Har du tatt ny test idag?
Blir sterkere, men fremdeles så utrolig svake.
Har bare tatt strimlene så tenkte kanskje ta en cb early imorgen for å sammenlikne med lørdagens. Klarer ikke tro det kan gå bra. Vet jo også fra tidligere at jeg merkelig nok har mer symptomer jo lavere hcg jeg har så sånn sett likner det på sa/kjemisk i kroppen. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger.

Gratulerer så mye[emoji173]️ krysser fingrene for at testene blir sterkere og at spiren holder helt til mars[emoji271][emoji7]

Velkommen [emoji4]

Gratulerer så mye[emoji173]️ krysser fingrene for at testene blir sterkere og at spiren holder helt til mars[emoji271][emoji7]
Tusen takk.
Håper inderlig.

Back
Topp