Stikker en lilletå en halv cm inn her :) :) :)

Vanillaflower

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
MayDay2021
Hei alle sammen :) :)
I dag fikk jeg denne :)

clearblue.jpg

Jeg er en av disse langtidsprøverne med en ganske trist bakhistorie.
Dette er min pp 9 etter at jeg fikk en jente i uke 21 før jul, før det har jeg prøvd i 4 år, men har endel kjemiske og SA også bak meg.
Denne gangen stiger tidligtestene fint og vi satser selvsagt på at spiren klamrer seg fast til 16 Mai :) :) :)

Så håper jeg kan få henge med dere :) :)
Akkurat nå er jeg bare veldig glad over å teste positivt :) :)

Jeg er så utrolig glad på deres vegner!! :love7 kan ikke skjønne annet enn at dette må gå bra nå :):Heartred

Vis vedlegget 334507

Dette er min pp 9 etter at jeg fikk en jente i uke 21 før jul, før det har jeg prøvd i 4 år, men har endel kjemiske og SA også bak meg.
Denne gangen stiger tidligtestene fint og vi satser selvsagt på at spiren klamrer seg fast til 16 Mai :) :) :)

Hvisker gratulerer ❤️ Håper testene fortsetter å stige og at du får være her inne til fullgått termin! :joyful:

Gratulerer så mykje! Håpar spiren klamrar seg fast dei neste 9 mnd :Heartred

Vis vedlegget 334507

Kjære deg, jeg er sååå glad for at du er her! Denne gangen skal vi i mål, begge to! :Heartred

(Herregud, jeg merker at jeg er hormonell, fikk tårer i øynene av å skrive dette :joyful:)

Kjære deg, jeg er sååå glad for at du er her! Denne gangen skal vi i mål, begge to! :Heartred

(Herregud, jeg merker at jeg er hormonell, fikk tårer i øynene av å skrive dette :joyful:)
Ja det er faktisk helt fantastisk :) :) :) Og også glad for at du er her :) :) :)
Selv om dette nok kan bli svært tøft, så kan vi støtte hverandre :)

åååh hurra!! gratulerer <3 ber for at dette skal gå hele veien <3

Back
Topp