Stikker en halv fot innenfor her

Hvor tidlig? :)
Jeg har også hørt det, å at hvis man ser et bankende hjerte i uke 6 er også sannsynligheten liten. Men jeg så et bankende hjerte før MA ble konstanterer, så den tar jeg litt med en klype salt! :p
Skal forøvrig bestille tidlig ul etterhvert om jeg ikke blir henvist av legen, for jeg MÅ vite, innen uke 12, at alt er som det skal! :D

Jeg bestille lege og jordmor med en gang jeg fikk BFP 1 ikm. Fikk da legetime noen dager senere og jordmor ble satt i uke 13.

Håper uke 8 er en liten milepæl før uke 12

Jeg bestille lege og jordmor med en gang jeg fikk BFP 1 ikm. Fikk da legetime noen dager senere og jordmor ble satt i uke 13.

Hmm.. jeg skal gjøre det når jeg får 3+ på digital! :D

Ringte du da jordmor-tjenesten separat? Har bare bestilt time hos fastlegen jeg, og de ville ikke ha meg inn før uke 12.

Ringte du da jordmor-tjenesten separat? Har bare bestilt time hos fastlegen jeg, og de ville ikke ha meg inn før uke 12.

Så rart at du ikke fikk komme til lege :/ Førstekonsultasjon er rådgivning på hva som er viktig å huske på og hva dine rettigheter som gravid er.

Jeg sendte mail til helsestasjonen som jeg tilhører om at jeg ønsker jordmor. Jordmor ringte meg par dager senere og stilte noen spørsmål før hun satte opp time :)

Back
Topp