Stikker en fot inn her!

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Og jeg er førstemann ser det ut som? :) Har termin 30.mai, men med to barn som begge er født en uke over termin er jeg ganske sikker på det blir juni og ikke mai.

Er ei jente på 27 år, har en gutt på 5 år og ei jente på 1,5 år fra før. Hadde en MA i mai så merker jeg er både redd og nervøs nå. Håper det går bra denne gangen!

Disse er tatt idag 12 dpo:

ImageUploadedByBV Forum1473964211.679885.jpg

ImageUploadedByBV Forum1473964227.112432.jpg
 
Sniker litt - gratulerer så mye med graviditeten!! :D også får du nok selskap her snart skal du se.
 
  • Liker
Reactions: WCE
Sniker fra mai:) gratulerer så mye!☺️
 
  • Liker
Reactions: WCE
Oioi, se her ja! :)
Sååå spennende!! Gratulerer og velkommen! :)
 
Sniker litt æ også fra prøverforumet ;) Gratulere så masse :D har fått positive strimmeltesta selv to daga på rad no. 10dpo og ikm i dag (kort lutealfase) så stikker en forsiktig fot inn her sammen me dæ :) ser ut for termin 2.juni :D
 
Sniker litt æ også fra prøverforumet ;) Gratulere så masse :D har fått positive strimmeltesta selv to daga på rad no. 10dpo og ikm i dag (kort lutealfase) så stikker en forsiktig fot inn her sammen me dæ :) ser ut for termin 2.juni :D
Hurra :D Så moro :D Tilhørt på prøveforum jeg og, men under ass.bedruktning.
 
Sniker fra Mai :) gratulerer :D
 
  • Liker
Reactions: WCE
Får både 31.mai og 2.juni opp som termin hær og dær, så trur æ skal gå før 1.juni æ da ;) E forresten 31år og det e våres første barn :)
 
Helt ny på babyverden, så dette må jeg prøve å lære meg :) Jeg testet positivt i går, og håååper sånn dette går bra. Har termin 27 mai, men fikk over tiden sist (har ei jente på 2 år fra før) - så håper jeg for lov å være med her :)
 
Slenger meg på her ;) termin 1 juni, spennende rugedager! :happy090
Får både 31.mai og 2.juni opp som termin hær og dær, så trur æ skal gå før 1.juni æ da ;) E forresten 31år og det e våres første barn :)
Helt ny på babyverden, så dette må jeg prøve å lære meg :) Jeg testet positivt i går, og håååper sånn dette går bra. Har termin 27 mai, men fikk over tiden sist (har ei jente på 2 år fra før) - så håper jeg for lov å være med her :)
Gratulerer ❤
 
Gratulerer til dere alle<3
Sniker litt her jeg også.. Har termin så sent i mai at det fort kan bikke over til juni!
 
Gratulerer til dere :)
 
Back
Topp