Stikkende vondt

tingeling1

Forumet er livet
Har de siste dagene hatt stikkende vondt helt nederst i magen på venstre side, omtrent der eggstokkene er tror jeg... Det gjør vondt når jeg trykker der. I helga gjorde det så vondt at jeg ikke kunne stå oppreist, det varte en liten stund. Merker at det gjør mer vondt om blæra er full. Noen andre som har opplevd det...? Blir redd jeg... Har ikke hatt noen blødninger foreløpig i hele svangerskapet....

høres ut som om det er livmoren som vokser, det gjør kjempe vondt av og til. men hvis du får mer smerter og det blir skikkelig ille ville jeg tatt en tur til legen for å sjekke at det ikke er svangerskap utenfor livmoren.

Men jeg tror det bare er livmoren din som vokser.

ORIGINAL: tingelingen2

Har de siste dagene hatt stikkende vondt helt nederst i magen på venstre side, omtrent der eggstokkene er tror jeg... Det gjør vondt når jeg trykker der. I helga gjorde det så vondt at jeg ikke kunne stå oppreist, det varte en liten stund. Merker at det gjør mer vondt om blæra er full. Noen andre som har opplevd det...? Blir redd jeg... Har ikke hatt noen blødninger foreløpig i hele svangerskapet....

har åsså hatt d slik hit t i svangerskapet å jordmora sa at d va livmora som vokste, har vært på ul før ei uka sia så lillejenta mi har d fint.
men om du bi før nervøs så anbefale æ å snakk me jormor/lege

Jeg er 36 uker på vei nå, og jeg husker veldig godt de smertene du beskriver...Det er livmorbåndene som vokser.. kjenner du det mer på ene siden enn detn andre,, kan det være fordi du har en nerve akkurat der..

Helt normalt!! Jeg hadde det også mest på en side..
Snakket både med jormor og legen om det..

Se det positive i det, da vet du iallefall at kroppen er i rute og at livmora di vokser og gjør jobben sin [:D]

Klem

Jeg er 36 uker på vei nå, og jeg husker veldig godt de smertene du beskriver...Det er livmorbåndene som vokser.. kjenner du det mer på ene siden enn detn andre,, kan det være fordi du har en nerve akkurat der..

Helt normalt!! Jeg hadde det også mest på en side..
Snakket både med jormor og legen om det..

Se det positive i det, da vet du iallefall at kroppen er i rute og at livmora di vokser og gjør jobben sin

Signerer denne!!

Back
Topp