Stikkende underliv

annemette

Betatt av forumet
Hei Hei 

Jeg er nå i uke 33 straks. Og har fler uker hatt stikkende følelse i underlivet, er det fler som har hatt det og vet hva det er for noe? 
Noen ganger kan det vare hele dagen, andre ganger inne mellom, og andre dager har jeg det ikke i det hele tatt. 
Jeg vet at babyen ligger med hode godt ned i bekkenet mitt. 

Har også begynt å få mensen smerter i nedre del av magen, som stråler ut til beina :/

Håper det går bra med alle sammen  Ikke lenge igjen nå.

Jordmor sa at de murringene er at livmora jobber mot fødsel.... En del av modningsprosessen som tydligvis kan ta uker.  

Jeg og har slike stikninger og murringer. Det er visst kroppen som forbereder seg til fødselen, og er helt normalt :) Hehe.. har en god, gammel jordmor. Og hun har på alle kontroller sagt "det er helt normalt" til alle bekymringene og spørsmålene mine :P

dersom det stråler ut i bena, kan det være bekkenet som gjør det.. ta det opp med lege, kansje den kan henvise deg til fysio?

Det med at det stråler ned i beina er pga mensen smertene, hadde det da jeg hadde mensen før :p Så tror ikke det er noe annet. 

Fant ut hva det var for noe ^^ Reiste til sykehuset å sjekket det opp. 

Livmorhalsen min var lukket og 3,5 cm. Babyen's hode ligger LANGT ned og jeg er ganske slør og tørr i skjeden at det var derfor jeg kan ha sånne vonde stikk der nede. 

Alt sto bare bra til ellers med meg og babyen :D

Back
Topp