Stikkende ubehag

frøken91nord

Andre møte med forumet
Noen som har kjent små stikk i magen? Har også følt meg "tung" foran under magen. Ikke sånn "mensensmerter" æ har hadd masse av hele tida, men på en måte sammentrekninger.. Akkurat som når blæra er full og du virkelig må tisse.. Vanskelig å beskrive, men er bare litt bekymret om det kan være starten på sa.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikke 100 % sikker, men kan være kynnere du har kjent ?

Noen som har kjent små stikk i magen? Har også følt meg "tung" foran under magen. Ikke sånn "mensensmerter" æ har hadd masse av hele tida, men på en måte sammentrekninger.. Akkurat som når blæra er full og du virkelig må tisse.. Vanskelig å beskrive, men er bare litt bekymret om det kan være starten på sa.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg har det jeg og:) hadde det forrige svangerskap også. Jordmor sa til meg det var helt normalt. Magen som strekker seg og livmora som løfter seg oppover :)

02.06.10

Jeg har det jeg og.
I går var det skikkelig vondt for nå begynner det virkelig å vokse :) Jeg lå å beit tenner på sofaen og begynte nesten å grine og jeg har HØY smerteterskel. o.O

Sist svangerskap trodde jeg at jeg skulle miste når jeg var 12+5 for det kjentes ut som noe revnet innvendig. :(
Fikk ul på legevakten, men alt var fint. Det var bare lingamentbånd og livmor som voks :)

Så det kan bli vondere. men det går over i løpet av noen timer hos meg.

Har det jeg også :) Spessielt når jeg skal reise meg opp eller bøyer meg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også begynt å få det når jeg bøyer meg, strekker meg, hoster osv. Har også fått stikkinger fra magen og over lysken, er nok en del som skjer nå tenker jeg :)

Back
Topp