tina_86
Andre møte med forumet
Oki, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smertene, men er litt som stikkende smerter som starter helt nederst i kjedeåpningen og stråler oppover, eller kanskje heller motsatt, det stråler nedover.. Smertene kommer plutselig.. Kan også kommer når jeg tisser, men ikke hver gang. Kommer også ellers uten at jeg påvirker på noe vis. Noen som aner hva dette er? De fleste gangene gjør det ikke så gruelig ondt, mens andre ganger gjør det så ondt at jeg krymper meg.... :/ Noen jeg har snakket med sier det kan være ligamentsmerter? Jeg har lurt på om det kan være urinveisinfeksjon, men burde det ikke kommet hver gang jeg gikk på do da? Og vært mer sviende en stikkende oppover kjeden og nedre del av livmoren?
Skal til kontroll på fredag så skal høre med legen da, men tenkte om det var noen her som har hatt/ har det samme og som vet hva det er kunne roet meg ned litt :P Blir jo litt bekymret :S
Skal til kontroll på fredag så skal høre med legen da, men tenkte om det var noen her som har hatt/ har det samme og som vet hva det er kunne roet meg ned litt :P Blir jo litt bekymret :S