Stikkende smerter

Christine1989

Betatt av forumet
Våknet flere ganger i natt av vonde, stikkende smerter i livmorhalsen. Så vondt av at jeg våkner av mitt eget "au". Kjennes på en måte ut som om lillemor "borrer" seg godt ned i bekkenet. Er vel gjerne en del av modningsprosessen, men er førstegangsfødende, så er vanskelig å vite. Andre som har det på samme måte?

Har hatt nedpress en stund, men ikke så vonde som dette altså...  Kjennes jo nesten ut som knivstikk! Huff, nei overdriver litt nå men skikkelig vondt er det! Er 36 uker i dag, så nærmer seg jo etterhvert fødsel:). Begynner vel å kjenne litt vondter både her og der etterhvert;)

Jepp.. Noen ganger får jeg sånne stikk. Ikke behagelig i det hele tatt...

Ja, jeg har hatt sånn stikking en stund. Igår når jeg skulle sove så stakk det veldig, ikke noe deilig. Kan ikke huske at jeg kjente noe sånnt sist gang jeg var gravid.

Er sånn eg kjenner nedpress :) er ett godt tegn selv om det er vondt og ubehagelig :) Har det daglig her nå..

strikkepinnefølelse kan jeg være med på, men jeg føler egentlig at den sitter like under blæra... er det også nedpress?

Av og til er det så vondt at de3t hindrer meg i gå som en edru person :P 

d e skikkelig ubehagelig, hoppe jo t for d e så vondt hehe, e  en del av modningsprosessen d :)

sånn har jeg også - ca daglig i et par uker nå, og det øker bare, både i hyppighet og intensitet.. Dette er min første, så et spm til dere som vet litt mer: Må jeg regne med at det kommer til å fortsette slik helt til fødselen?
-4 uker igjen..

Back
Topp