Stikkende smerter i skjeden!!!

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Holdt på med husarbeid nå, så kjenner jeg intense stikkende smerter i skjeen og nedre deler av magen. Føler jeg "revner" litt oppe i skjeden. Oh lord, har dere det også? Er jo 24 dager igjen til termin
 
Her stikker det også. Stikker og presser.. Hadde vært så fint om deg kunne skje noe snart. 10 dager til termin her :)
 
Det er nok babyen som borer hodet sitt nedover. Veldig ubehagelig! Husker jeg ble redd første gang det skjedde meg under min første graviditet, på Rema 1000!;)
 
Oh yes. Det skjer innimellom. Skvetter til. Ikke behagelig i det hele tatt. Merker det nok når babyen skrur seg nedover i bekkenet :)
 
Ubehagelig, men bra. Det er vel bare modning.. hodet er festet her, så hun stanger vel bare i mot bekkenbunnen :) Håper sånn at det skal skje noe snart. Gleder meg til å bli ferdig. Hatt menssmerter og vondt på ene siden av korsryggen i dag. Blir sånn at man kjenner etter hver minste lille ting/forandring. Har følt meg så uendelig trøtt også og sovet masse i går og i dag. Kanskje kroppen gjør seg klar..
 
Hmmm, er liksom ikke kynnere heller. Føles som jeg har noe som utvider seg i skjeden liksom. Stikker og er jævlig vondt. Hodet er ikke festet. Ja, blir redd når det er første gang man er gravid. Mannen fikk litt panikk og driver å pakker fødebagen ;)
 
Må ikke få panikk :) det e nok heilt vanligt. Hatt det i noen uker. Forferdelig ubehageligt. 8 dager til termin her. Håper også det snart skjer noe :)
 
Helt vanlig. Har det sånn en god del og har hatt det lenge, ofte føles det som hue er på vei ut. Har også 24 dager til termin. :p
 
Off, ok. Fikk litt panikk, var så jævlig vondt. Godt dere klarer å roe meg ned :)
 
Jeg var til jordmor i går, da spurte jeg henne om disse smertene, hun sa at det er hodet på babyen som er på tur ned i bekkenet og legger nerver i klem. Så det bar bra jeg hadde disse smertene. :)
 
Skvetter av og til skikkelig her, når det plutselig stikker til ja. Kjenner det ofte samtidig med at hun beveger litt på seg. Får gjerne press opp under ribbeinet også, så skjønner at hun strekker på seg eller noe slikt da. Men akkurat de "yoga-øvelsene" hennes kunne jeg vært foruten...! :-/
*aua* Hun holder faktisk på akkurat nå!
 
Back
Topp