Stikkende smerte

Luna30

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
6 dpo (igår) opplevde jeg stikkende smerte i magen, nedenfor navlen, av og på hele dagen, noen som vet hva det kan være?

Håper jo at kroppen jobber for å bli gravid :love2
 
Skal ikke se bort i fra at det kan være tidlig graviditetstegn :dummy: -jeg opplevde det samme selv da jeg ble gravid med mini, ca 8dpo
 
Skal ikke se bort i fra at det kan være tidlig graviditetstegn :dummy: -jeg opplevde det samme selv da jeg ble gravid med mini, ca 8dpo
Åh jeg håper virkelig det! :D Prøver å ikke kjenne etter på symptomer i fare for å bli skuffet, men dette var virkelig tydelig.. :nailbiting:
 
Jeg opplever det samme! Starter rundt 8DPO, og nå er jeg 12 DPO og gravid ❤️ Fikk positiv test 10 DPO.
 
Ja, jeg testet ikke før. Men jeg hadde nok fått positiv 9DPO også om jeg hadde testet
 
Har det innimellom før mensen, så trenger dessverre ikke være ensbetydende med graviditet. Krysser fingrene for deg uansett :)
 
Jeg opplever mye stikkinger som kommer å går! :) men det er ikke sånn rett under navlen, men lenger ned og på sidene:) er gravid :)
 
Jeg har alltid dette (på samme sted) mellom EL og TR, så for min del er det bare et tegn på at eggløsning har vært.
 
Back
Topp