Stikkende smerte

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Gravid 4+2 i dag. Hatt en stikkende smerte i hele magen og ryggen siden i går kveld. Sovet godt, for all del. Så det har ikke holdt meg våken. Men det er ubehagelig.
Kan det være luftsmerter, eller bør jeg bekymre meg? Ved sa, ville ikke smertene vært mer sentralisert til livmorområdet?

Vanskelig å si. Jeg ville uansett kontaktet legen, for å få faglig tilbakemelding.

Er ganske normalt med stikking i magen og slikt så tidlig :) men er du bekymra så ta en telefon til lege eller jordmor der du bor.

Er vanlig å ha stikking og vondter i graviditeten. Så det trenger ikke å bety at det ikke er bra :) krysser fingrene for deg :)

Høres ut som ligamentsmerter :D
Det er livmoren som strekker og utvider seg. Det er helt normalt :)

Er du usikker ringer du lege. Men mye som kjer i kroppen. Mye stikkinger i starten. Og livmota strekker seg. Og det er ikke direkte behagelig.

Kan nok være ligamenterter. Men ta en telefon til legen hvis du er usikker og har veldig vondt.

Kan nok være ligamenterter. Men ta en telefon til legen hvis du er usikker og har veldig vondt.

Har ikke veldig vondt. Men ubehag. Er spesielt på høyre side, og et verdt oppe rett ved ribbeina og ned mot hoften....

Back
Topp