Stikkende/lynende plutselige smerter!

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Uff, blir så bekymra selv om det sikkert ikke er noe å bekymre seg for.
Men i kveld imens jeg sto og holdt på med noe så kjente jeg en lynende og litt stikkende smerte på venstre side i magen og som strålte ned mot venstre siden av underlivet, det varte bare et par sekunder og kom et par ganger til imens jeg sto der. Så var det helt borte en stund før de samme smertene kom noen timer senere når jeg satt helt i ro i sofaen. Føler ikke dette er sånne typiske ligamentsmerter så man får når man reiser seg raskt eller snur seg fort. Noen som har opplevd noe lignenede og vet hva det kan være? Blir så redd for at noe skal være galt..


Termin 27/2-14 med første frø <3
 
Jeg har hatt mye forskjellige smerter... Forrige uke ble jeg bekymret da jeg ene dagen hadde vonde stikkende smerter i underlivet. Det var så vondt at jeg klarte ikke å bøye meg ned for å ta på meg skoene. Dagen etterpå våknet jeg opp og så at magen hadde blitt mye større. Hehe! Tror ikke du skal bekymre deg... det skjer mye der nede.
 
har hatt mange varianter med smerter eg å... :p ... nesten drepende... har hatt en del i navleområdet, det varte et par dager :/ ... også stikker det i underlivet, inni greiene, :p ... helt nederst i magen, på venstre side, høyre side.. alle veier.. :p

bekymrer meg litt eg å .. men ser jo d er andre som også har dette, så tror vi kun kan tenke at det er babisen som vokser :D ....
 
Jeg har også hatt mye slike smerter nede på sidene i magen, kjennes ut som en mellomting mellom krampe og "lyn". Gjerne i forbindelse med at jeg reiser meg opp eller vrir på overkroppen. Har hele tiden trodd at det var ligamentsmerter, og det er det nok innimellom. Men kiropraktoren min, som fikk se et av "anfallene", kunne fortelle at det var noe annet: to muskler som jeg ikke husker navnet på, men som er foran i hoftebøyen/lysken, kan gi voldsomme smerter om de er anspent og for stramme. Han trykket på noen punkter langs innsiden av hoftekammene - så tårene sprutet - og jeg har vært mye mindre plaget etterpå. Viste meg også noen strekke- og tøyeøvelser. Før fikk jeg disse smertene nesten så ofte som en gang i timen, nå er det ikke engang hver dag.
Dét skulle jeg visst om under forrige graviditet! :)
 
Jeg har også hatt mye slike smerter nede på sidene i magen, kjennes ut som en mellomting mellom krampe og "lyn". Gjerne i forbindelse med at jeg reiser meg opp eller vrir på overkroppen. Har hele tiden trodd at det var ligamentsmerter, og det er det nok innimellom. Men kiropraktoren min, som fikk se et av "anfallene", kunne fortelle at det var noe annet: to muskler som jeg ikke husker navnet på, men som er foran i hoftebøyen/lysken, kan gi voldsomme smerter om de er anspent og for stramme. Han trykket på noen punkter langs innsiden av hoftekammene - så tårene sprutet - og jeg har vært mye mindre plaget etterpå. Viste meg også noen strekke- og tøyeøvelser. Før fikk jeg disse smertene nesten så ofte som en gang i timen, nå er det ikke engang hver dag.
Dét skulle jeg visst om under forrige graviditet! :)
Akkurat ja! Det høres ut som sånne smerter jeg kjente den dagen! Har bank i bordet ikke kjent de siden, men om de kommer tilbake så får jeg ta meg en tur til kiropraktor! Takk for svar :)
 
Jeg har hatt slike smerter nederst i magen og mot det aller helligste.

Jordmor sa det trolig er at de senene som livmoren er festet til strekker seg for å passe den voksende magen. Men viss de vedvarte burde jeg ringe lege.
 
Back
Topp