Stikke opp gammel piercing

LeneChr

Forumet er livet
Tips jenter?

Skal prøve å trenge gjennom litt av huden som er gjengrodd. *grøsserpåtanken*

Hvor da?
Jeg har stukket opp navlen og den jeg har under leppa vet du..

*grøss* Kan du hjelpe meg?[&o]

Vurderer å stikke opp navlen og brystvorta. Isbit, brenne nål og stikke igjennom?[:o]

Jeg brant bare en nål og stakk FORT SOM FAEN i mellom, det gjlr vondt der og da, men det er bedre enn og stikke litt og litt for det er terror [>:]

Ei venninne stakk første gangen på meg.
Stakk den opp igjen noen år senere hos en proff. Det gikk helt greit.

Ingen tips på hvordan gjøre det selv. Jeg tror jeg hadde gått til piercing-butikken igjen!

Huff, vurderer å dra til proffesjonelle ja. Har stikki meg selvfør, men guri nå er jeg pingle. Får meg ikke tilå gjøre det kjapt og sambo nekter. Lucky, kom hit!![:D]

Skrållan: Hørtes skummelt ut[&:]

Jeg kan gjøre det for deg![:D]

Nei bare press igjennom du, er nok ikke grodd helt igjen, er bare ei sånn hinne du må gjennom. Det går bra[;)]

Men brystvorta....*grøss*[:o]

Ja, i navlen fikk jeg gjennom en nål, men piercingen er for tjukk.

Brystvorta gruer jeg meg for[X(]

Jeg hadde gått i studio jeg.... og jeg har hatt mange piercinger.... De få jeg har stukket opp gjorde jeg i studio, du betaler ikke full pris for det, men husker ikke hvor mye....

ORIGINAL: Looney

Jeg hadde gått i studio jeg.... og jeg har hatt mange piercinger.... De få jeg har stukket opp gjorde jeg i studio, du betaler ikke full pris for det, men husker ikke hvor mye....

Okei, da gjør jeg det[:D]

Jasså ja, så du har hull i brystvorta du altså.. olala! [;)][8D][:D]

Jeg har bare hull i ørene, så jeg har ingen peiling på oppstikking av andre steder. Hadde helt sikkert gjort det i studio jeg! (med full narkose *fniiis*)

Men på den andre siden - har du klart å føde et barn, så klarer du vel alltids å stikke en pinne gjennom litt hud? [;)][8D][:D]

He he, jeg lå å tenkte på det da jeg prøvde å stikke i går. "Jeg har født, jeg har født, jeg har født"[:D] Men det hjalp ikke for lille pinglemor[&o][:D]

ORIGINAL: LeneChr

He he, jeg lå å tenkte på det da jeg prøvde å stikke i går. "Jeg har født, jeg har født, jeg har født"[:D] Men det hjalp ikke for lille pinglemor[&o][:D]

hahahaha! Skjønner deg godt!!! [:D][:D]

Jeg sier det samme til meg selv i anledning at jeg må trekke alle fire visdomstennene [&o][:D]

Jeg kommer, syns slikt er gøy..
Har stukket opp på alle vennine mine og, dem som har hatt piercing som har grodd, dem hyler bare litt der og da [:D]

Back
Topp