Stikk

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
I natt når mannen min la seg. Våknet jeg å måtte tømme tanken. Når jeg la meg fikk jeg stikkinger på vestre side. Masse! Og litt etterpå , litt på høyre sode. Men jeg var i koma. Så klarte å sovne. Er det voksesmerter i de båndene eller kan det tyde på noe galt? Stakk sånn at jeg mått sette meg opp i det, det skjedde. 2 -3 ganger. Gikk en litt tyngre tur en valig i går. Hadde sex i går, om det har noe innvirkning. Så vært mye i aktovitet :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hmm.. Kan jo være ligamentsmerter.. Jeg og får sånne innimellom, og har egentlig bare gått utifra det :) hadde det litt sist svangerskap og!

Ifølge min jordmor trenger man ikke kontakte lege når man har hatt slike stikk, sålenge de går over raskt. Dersom de vedvarer og det er vondt over lengre tid - ring lege.
Har hatt endel sånne tidlig i svangerskapet, og nå når jeg nyser får jeg slike stikk, men sålenge de går over tenker jeg at det bare er ligamentsmerter :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ifølge min jordmor trenger man ikke kontakte lege når man har hatt slike stikk, sålenge de går over raskt. Dersom de vedvarer og det er vondt over lengre tid - ring lege.
Har hatt endel sånne tidlig i svangerskapet, og nå når jeg nyser får jeg slike stikk, men sålenge de går over tenker jeg at det bare er ligamentsmerter :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
hva vil si ligamentsmerter?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er lingamentbånd/(se for deg en muskel og sener) som skal strekkes for å gi plass til din økende livmor :)
Helt vanlig og den kan komme og gå med varierende smerter :)

Back
Topp