Stikk/prikker/flekker?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
4BBE5A2E-41E4-40C0-817F-2F7580B0E7B8.jpeg 2231C3A3-3ACD-470A-BAC4-2099FC6DB929.jpeg
Min 6 åring har slike på ryggen:) de klør litt men ikke mye..
Jeg tenker stikk av noe slag? Men hva??:)

Har dere kommet langt i våren, og har dere katt? Ser ut som noe bitt ja, tenkte på fuglelopper feks. Ingen av dere andre har slike merker?

Har dere kommet langt i våren, og har dere katt? Ser ut som noe bitt ja, tenkte på fuglelopper feks. Ingen av dere andre har slike merker?
Her er det vår ja, og vi har to katter...:rolleyes:
Ingen andre som har merker...

Her er det vår ja, og vi har to katter...:rolleyes:
Ingen andre som har merker...
Trær eller buskas nær ventil eller vindu? Tror jo ikke det er mygg, og heller ikke veggedyr, men tenker med en gang på fuglelopper. :-) De plager egentlig bare fugler, men de kan vel også leve kort nær mennesker og katter. De kan liksom forsyne seg litt,men trenger fugler for å leve lenge og formere seg. Sjekk opp ventiler mm,kattene kan være bærere. Hadde gjettet på det jeg, for det synes jeg er mest sannsynlig.

Det første jeg tenkte på var fuglelopper. Synes merkene ligna veldig på de merkene jeg fikk da jeg var liten og rulla ute i gresset :p

Trær eller buskas nær ventil eller vindu? Tror jo ikke det er mygg, og heller ikke veggedyr, men tenker med en gang på fuglelopper. :) De plager egentlig bare fugler, men de kan vel også leve kort nær mennesker og katter. De kan liksom forsyne seg litt,men trenger fugler for å leve lenge og formere seg. Sjekk opp ventiler mm,kattene kan være bærere. Hadde gjettet på det jeg, for det synes jeg er mest sannsynlig.
Jeg tror du har rett:dead:

Det første jeg tenkte på var fuglelopper. Synes merkene ligna veldig på de merkene jeg fikk da jeg var liten og rulla ute i gresset :p
Jeg landet på fuglelopper selv:dead:
Sengetøy er vasket, katta kastet ut og mannen leter etter fuglereir rundt husveggene:P

Back
Topp