Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, når han var 6 månederHar han hatt vannkopper?
Her er det vår ja, og vi har to katter...Har dere kommet langt i våren, og har dere katt? Ser ut som noe bitt ja, tenkte på fuglelopper feks. Ingen av dere andre har slike merker?
Trær eller buskas nær ventil eller vindu? Tror jo ikke det er mygg, og heller ikke veggedyr, men tenker med en gang på fuglelopper. De plager egentlig bare fugler, men de kan vel også leve kort nær mennesker og katter. De kan liksom forsyne seg litt,men trenger fugler for å leve lenge og formere seg. Sjekk opp ventiler mm,kattene kan være bærere. Hadde gjettet på det jeg, for det synes jeg er mest sannsynlig.Her er det vår ja, og vi har to katter...
Ingen andre som har merker...
Jeg tror du har rettTrær eller buskas nær ventil eller vindu? Tror jo ikke det er mygg, og heller ikke veggedyr, men tenker med en gang på fuglelopper. De plager egentlig bare fugler, men de kan vel også leve kort nær mennesker og katter. De kan liksom forsyne seg litt,men trenger fugler for å leve lenge og formere seg. Sjekk opp ventiler mm,kattene kan være bærere. Hadde gjettet på det jeg, for det synes jeg er mest sannsynlig.
Jeg landet på fuglelopper selvDet første jeg tenkte på var fuglelopper. Synes merkene ligna veldig på de merkene jeg fikk da jeg var liten og rulla ute i gresset