Stikk og strekk, verre noen dager?

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Må bare spørre (litt for å få opp tallet til skjult gruppe og :p).

Er det normat at man kjenner stikkinger og strekking mer enn andre dager? I går var det masse fra formiddagen og til jeg la meg. Idag har jeg ikke kjent mer enn et par stikk. Kjenner litt om jeg sitter på en spesiel måte osv.

Eller er det rolige fra morgenen da man slapper av og har vært i mye bevegelse enda?

Det der lurer jeg meg grønn på og, men etter egen erfaring kan jeg ikke se noe spesielt mønster i det annet enn at det varierer. Veldig. [emoji14] løftet sønnen min isted og da reiv det til i livmoren. Lenge leve ligamentstrekker

Tror det er helt normalt. Livmoren strekker seg jo mye nå. Men kan ikke huske jeg kjente det så mye som jeg gjør nå så tidlig forrige svangerskap [emoji14]

På meg varierer det veldig fra dag til dag. Alt ettersom hva jeg har spist, hvor oppblåst jeg, hvordan jeg rører på meg og hvilke fase månen er i for alt jeg vet :D

Jeg har hatt noen stikninger idag 4+3, på begge sider. Det er sikkert helt normalt [emoji4]

Jeg er 4+4 og synes det strekker hele tiden. Var på skogstur både lørdag og i går, og merker ingenting til det når jeg går, men når jeg står stille og sitter så er det veldig merkbart ganske så ofte.

Må bare spørre (litt for å få opp tallet til skjult gruppe og :p).

Er det normat at man kjenner stikkinger og strekking mer enn andre dager? I går var det masse fra formiddagen og til jeg la meg. Idag har jeg ikke kjent mer enn et par stikk. Kjenner litt om jeg sitter på en spesiel måte osv.

Eller er det rolige fra morgenen da man slapper av og har vært i mye bevegelse enda?

Kjente for første gang litt vondt i magen i går midt i en time (er lærer) fikk jeg så vondt og jeg ble kvalm. Trodde jeg mistet. Gikk over. Har ikke blødd. Sitter nå på møte (pause nå hehe) og kjenner stikkinger i magen. Kjenner ikke helt igjen smertene så blir selvfølgelig urolig

Jeg får veldig vondt hver gang jeg løfter opp 3 åringen hjemme. Spesielt foran i bekkenet. Eller hva det nå er. Uansett så er det ikke noe godt.

Back
Topp