Stikk og murringer i underlivet

karamell

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Skuddårsspirene 2024
Flere enn meg som opplever dette i starten av andre trimester? Jeg er i uke 14. Jeg kan få det når jeg sitter i ro, så det kommer ikke bare av brå bevegelser, slik jeg har lest om ligamentsmerter. Hadde en del slike smerter rundt uke 4-5 og 8-9. Nå har de kommet tilbake.

Det kjennes ut som menssmerter, og jeg blir litt bekymret fordi det minner meg litt om da spontanaborten starter i forrige graviditet.

Setter pris på å høre andres erfaringer.
 
Sniker fra Juli.
Er i uke 13 selv, og det har begynt igjen for meg også. Jeg velger å tro at dette er livmor som vokser! Føler også at jeg er «øm» og føler meg støl. Prøver å slappe av meg at alt er normalt siden jeg ikke blør. Blir jeg for engstelig over lengre tid, tar jeg faktisk en Paracet innimellom!
 
Jepp... tror jeg omkommer hver gang jeg reiser meg litt brått, nyser eller hoster. 13+4
 
Har hatt mye av det og har det fortsatt. Er 15+3.
 
Kjennes godt her når jeg reiser meg eller strekker meg for brått til siden. Eller ved nys.. var borte en stund, men kommet tilbake.
 
Hadde veldig mye i uke 14, kjentes veldig ut som menssmerter, hadde også nedpress. Men viste seg at det var livmoren som vokste mye, plutselig poppet magen fram og smertene ble mindre :)
 
Back
Topp