Holder virkelig på å bli gal! Får så masse stikk om nettene, og de klør helt vanvittig. Jeg har hele tiden tenkt at det er lopper. Har fryst og vasket sengetøy, dyner og puter, støvsugd madrassen flere ganger og vasket rommet. Bytta myye sengetøy i det siste. Etter jeg fikk vasket dynene fikk jeg noen netter uten stikk, men så kom det tilbake. Rommet er nyoppussa i fjor sommer, og da fikk jeg ingenting. Har sjelden vinduet oppe fordi jeg er redd det er der det kommer inn. Men i går når jeg vaska lufta jeg. Har studert nøye på seng og sengetøy og ser ingenting.
Har noen ide om hva det kan være og hvordan jeg kan få det bort? Blir virkelig sprø for det klør så. Stikkene kommer ofte i klynger men noen er enkeltvis også. Mannen får ingenting og ikke sønnen heller, men sønnen ligger bare der litt på morgenen ofte.
Setter veeldig pris på om noen har tips!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har noen ide om hva det kan være og hvordan jeg kan få det bort? Blir virkelig sprø for det klør så. Stikkene kommer ofte i klynger men noen er enkeltvis også. Mannen får ingenting og ikke sønnen heller, men sønnen ligger bare der litt på morgenen ofte.
Setter veeldig pris på om noen har tips!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app