Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vil legge ut bilde av stigning på testene?
Blir så stressa av måle stigning så driver ikke med det men har en CB digital med ukesindikator jeg vurderer ta når jeg nærmer meg uke 6 selvom jeg vet fra andre at den heller ikke alltid stemmer.
Min Har vært redd for at det er litt svak farge til å være 15dpo..
9, 10, 11, 12 og 13 dpo Skal gi meg med den daglige testingen nå, tenker jeg. Fikk litt skrekken etter kjemisk forrige måned, men da fikk jeg mye svakere streker og senere positivt enn jeg har gjort denne gangen. Stigningen var heller ikke noe særlig å skryte av da, men den er veldig fin nå.
Endelig fikk jeg de sterke strekene jeg har lengtet etter. De kom ikke før 17/18 DPO. Har i likhet med deg vært bekymret for at stigningen har gått for tregt, men har nå fått ro over meg. Har googlet en del og sett at mange opplever ikke The BIG FAT positiv før 16-18 DPO.
Jeg skal fortsette å teste frem til lørdag, av ren nysgjerrighet. I morgen skal jeg til fastlegen for å ta blodprøver, og tar den siste CB digital på lørdag - da er jeg 5+1, og vil si meg ferdig med testingen. Fra uke 5 tenker jeg å starte med ukentlige magebilder.
Du har sterkere test 15 dpo enn min.Min Har vært redd for at det er litt svak farge til å være 15dpo..