Stigning HCG-nivå

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Har noen av dere målt stigning i HCG-nivå hos legen? Hadde 136 på 15DPO, og på onsdag får jeg svar på hva jeg hadde på 18 DPO.

Hvilke verdier har dere?
 
Er det noe man kan be legen om å gjøre uten noe spesiell grunn? Kan jeg spørre om å få ta testen hvis jeg bare ønsker en bekreftelse på at nivået er passe høyt og stiger som det skal?

Trenger man vanligvis time for det?
 
Jeg tror man trenger time. Jeg ønsket å se "at det gikk rette veien" i motsetning til sist, så jeg visste hva jeg ba om. Hvis resultatet jeg får på onsdag/torsdag er over 300, er alt ok inni magen :) og på fredagen håper jeg å bli henvist til tidlig UL :)
 
Dette er mitt første svangerskap, så legen vil ikke at jeg skal stresse med stigning. Går det så går det og om ikke så er det ikke noe å gjøre med det. Krysser selvfølgelig alt for at dette går!
 
Kudos for den holdningen :) Så avslappet klarer dessverre ikke jeg å være... :)
Du har jo en historie også da, det har ikke jeg, har ikke "brent meg" før :) Hadde jeg gjort det så kan det hende jeg hadde hatt en annen innstilling.
 
Nei, har ikke målt, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Hadde nok vært betryggende, siden jeg hadde en SA i oktober, men har jo to vellykkede svangerskap bak meg også.

Så lenge jeg ikke blør eller har unormale smerter eller noe, antar jeg alt er fint. Har en god følelse denne gangen :)
 
Vil bare legge til at jeg har tatt flere graviditetstester for å sjekke at nivået er på vei opp :p Og det er det :)
 
Back
Topp