Stigning bra nok?

Teststreken har endelig blitt like sterk som kontroll streken og det var nå jeg skulle senke skuldrene! Men nei, har spottet bittelitt onsdag og torsdag, i dag ser det mer ut som mensfarge, bare mørkere. Er ikke ned i trusa ennå, men gikk til legen i dag. Er 6+0. Er ikke mye ennå, men nok til at jeg nå har mista all troa, og er skikkelig nede. Skal på TUL på mandag, det blir vel "dommedag"... :sorry:
 
Last edited:
Teststreken har endelig blitt like sterk som kontroll streken og det var nå jeg skulle senke skuldrene! Men nei, har spottet bittelitt onsdag og torsdag, i dag ser det mer ut som mensfarge, bare mørkere. Er ikke ned i trusa ennå, men gikk til legen i dag. Er 6+0. Er ikke mye ennå, men nok til at jeg nå har mista all troa, og er skikkelig nede. Skal på TUL på mandag, det blir vel "dommedag"...
Så dumt at du har det sånn :-( Hva sa legen?
Det er veldig vanlig å blø selv om alt er ok, blødde selv i mitt forrige fullgåtte svangerskap. Krysser fingrene for at alt er ok med knøttet i magen:Heartred
 
  • Elsker
Reactions: Ma3
Håper så inderlig at du bare er av "dem" som opplever blødning tidlig i svangerskapet♥️
 
  • Elsker
Reactions: Ma3
Håper det er med deg som det var med meg bare, helt uskyldig ❤️❤️
 
  • Elsker
Reactions: Ma3
Takk for fine ord dere❤️ Legen sa ikke så mye, men hun var sympatisk og varm, det hjalp mye. Fikk ikke time før mandag, så er bare å vente til da... eneste hun sa var at jeg måtte kontakte legevakt hvis jeg fikk smerter. Er ganske vanlig at en SA er smertefri så tidlig tror jeg, så fremst det ikke er snakk om en exu. Jeg klarer ikke håpe, er ennå blod, uten at det blør i mengder ennå. Men forbereder meg mentalt til å få bekreftet at det ikke gikk veien, føler at jeg må det for ikke gå helt i bakken.
 
Takk for fine ord dere❤️ Legen sa ikke så mye, men hun var sympatisk og varm, det hjalp mye. Fikk ikke time før mandag, så er bare å vente til da... eneste hun sa var at jeg måtte kontakte legevakt hvis jeg fikk smerter. Er ganske vanlig at en SA er smertefri så tidlig tror jeg, så fremst det ikke er snakk om en exu. Jeg klarer ikke håpe, er ennå blod, uten at det blør i mengder ennå. Men forbereder meg mentalt til å få bekreftet at det ikke gikk veien, føler at jeg må det for ikke gå helt i bakken.
Krysser fingrene for at det er ufarlig ❤ Hvordan går det med deg nå?
 
Mine mistanker ble dessverre bekreftet i dag på TUL, er en SA på gang:sorry: Ikke så mye å gjøre med det, vi gir det litt tid, så prøver vi sikkert igjen:Heartpink Skulle ønske jeg hadde svare på hvorfor vi blir gravide men at graviditetene ikke blir noe av...
 
Mine mistanker ble dessverre bekreftet i dag på TUL, er en SA på gang:sorry: Ikke så mye å gjøre med det, vi gir det litt tid, så prøver vi sikkert igjen:Heartpink Skulle ønske jeg hadde svare på hvorfor vi blir gravide men at graviditetene ikke blir noe av...
Klem til deg❤️
 
  • Elsker
Reactions: Ma3
Så leit å lese ❤️ Håper de finner ut hvorfor du mister. ❤️
 
  • Elsker
Reactions: Ma3
Mine mistanker ble dessverre bekreftet i dag på TUL, er en SA på gang:sorry: Ikke så mye å gjøre med det, vi gir det litt tid, så prøver vi sikkert igjen:Heartpink Skulle ønske jeg hadde svare på hvorfor vi blir gravide men at graviditetene ikke blir noe av...
Åånei :(:Heartred Håper det klaffer fort igjen og at det holder hele veien ❤
 
  • Elsker
Reactions: Ma3
Mine mistanker ble dessverre bekreftet i dag på TUL, er en SA på gang:sorry: Ikke så mye å gjøre med det, vi gir det litt tid, så prøver vi sikkert igjen:Heartpink Skulle ønske jeg hadde svare på hvorfor vi blir gravide men at graviditetene ikke blir noe av...
Det var skikkelig leit å lese! Sender over en god klem
 
Mine mistanker ble dessverre bekreftet i dag på TUL, er en SA på gang:sorry: Ikke så mye å gjøre med det, vi gir det litt tid, så prøver vi sikkert igjen:Heartpink Skulle ønske jeg hadde svare på hvorfor vi blir gravide men at graviditetene ikke blir noe av...
Føler med deg, opplevde i går at jeg mest sannsynligvis ikke har et levedyktig embryo inni meg
 
Mine mistanker ble dessverre bekreftet i dag på TUL, er en SA på gang:sorry: Ikke så mye å gjøre med det, vi gir det litt tid, så prøver vi sikkert igjen:Heartpink Skulle ønske jeg hadde svare på hvorfor vi blir gravide men at graviditetene ikke blir noe av...

sender deg varme tanker m, og baby dust ❤️ :( kanskje du skal lufte progestoron støtte med legen din? Klemmer
 
Back
Topp